RetroTorch Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Kjører noen enkle da, så det ikke tørker ut her Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kjører noen enkle da, så det ikke tørker ut her Great Giana Sisters (duh). Noen andre kan ta neste. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Great Giana Sisters (duh). Noen andre kan ta neste. Det er selvfølgelig riktig Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Kan jo legge til et siden jeg helt glemte det forrige gang, har sikkert vært postet et eller annet sted før, hvem vet: Endret 6. august 2009 av Wrathmont Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Kjører noen enkle da, så det ikke tørker ut her Hm. Tror jeg aner en viss inspirasjon fra en viss NES-klassiker Endret 6. august 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kan jo legge til et siden jeg helt glemte det forrige gang, har sikkert vært postet et eller annet sted før, hvem vet: Diablo? Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er ikke Diablo... Hm.. Pool of Radiance? Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hehe, Arcanum (med undertittelen "of Steamworks and Magick Obscura", så vidt jeg kan huske) er en klassiker, men det er nok ikke fra før 2000, Wrathmont. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Går litt i surr når alle disse spillene egentlig kom så det er kanskje for nytt, men uansett riktig Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har egentlig ikke noen spesielle bilder på lager, så her er en enkel en: Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Duke Nuke'em 3d md en eller annen mod Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det er faktisk en offisiell utvidelse, Duke Caribbean: Life's A Beach, men siden det begynner å bli litt seint på kvelden får du få rett på den. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Hmm.. Budokan? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hmm.. Budokan? Stemmer! Spillet heter visst Budokan: The Martial Spirit, men kan ikke huske jeg kalte det noe mer enn Budokan selv.. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) OK. Denne er kanskje litt vanskelig: Hint: Det er spill nr. 2 i en serie på 3 ( tror ikke det er flere ). Tittelen er i formatet: "Serienavn" II: "Tilleggsnavn" hvor tilleggsnavnet er oppkalt etter en person og et sverd fra en gresk myte. Vet ikke om det ble noe særlig lettere Endret 11. august 2009 av Torch Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 OK. Denne er kanskje litt vanskelig: Hint: Det er spill nr. 2 i en serie på 3 ( tror ikke det er flere ). Tittelen er i formatet: "Serienavn" II: "Tilleggsnavn" hvor tilleggsnavnet er oppkalt etter en person og et sverd fra en gresk myte. Vet ikke om det ble noe særlig lettere Mercenary II: Damocles? Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Mercenary II: Damocles? Riktig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå