nagina Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Frank Bruno's boxing. Tar neste jeg da: Lenke til kommentar
Santar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Frank Bruno's boxing. Tar neste jeg da: Goonies 2 på NES. Var da fælt så likte aktivitet det var her da, får prøve noe litt lettere Hvilket spill er dette? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Strider 2, PS1. Det beste plattformspillet til NES som ingen spilte: Ja, hva heter det? (Nei, det er ikke lizardinline). Endret 18. oktober 2014 av Spartapus Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ufouria: The Saga! En svensk bekjent av meg har speedrunnet det. Neste: Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Digger til NES! Trekker frem en annen av mine gamle favoritter: Lenke til kommentar
Helm Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hexen Jeg hadde en ide men fant ut at jeg tok feil. Det ser ut til at et hint er nødvendig! Lenke til kommentar
Helm Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 PSX betyr vanligvis PSX men brukes noen ganger også om PS1. Siden det er 90-tallet og PSX ble lansert i 2003 må spillet være for PS1. Jeg vet lite om hva som rørte seg på konsollfronten på 90-tallet, så hvis spillet ikke også var på PC har jeg ingen sjanse til å gjette rett. Pass! Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hexen Etter masse google image searches for PS1 FPS-spill fant jeg noe som hadde samme UI. Er det Kileak: The DNA Imperitive? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Siden jeg vet at Kileak: The DNA imperative er riktig svar, drister jeg meg til å fortsette: I og for seg et nokså kjent (og veldig godt) spill, men det kom aldri ut i Europa, så jeg er litt usikker på om dette er vanskelig eller ikke... Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Siden jeg vet at Kileak: The DNA imperative er riktig svar, drister jeg meg til å fortsette: retroquiz.jpg I og for seg et nokså kjent (og veldig godt) spill, men det kom aldri ut i Europa, så jeg er litt usikker på om dette er vanskelig eller ikke... Uh, hvis jeg svarte rett først er det min tur... Og ditt spill er Lunar 2. Vær så god: 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Siden jeg vet at Kileak: The DNA imperative er riktig svar, drister jeg meg til å fortsette: retroquiz.jpg I og for seg et nokså kjent (og veldig godt) spill, men det kom aldri ut i Europa, så jeg er litt usikker på om dette er vanskelig eller ikke... Uh, hvis jeg svarte rett først er det min tur... Og ditt spill er Lunar 2. Beklager. Sjekket reglene først nå. Men jo, det er selvfølgelig riktig. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg får gi noen hint: Det er et spill for Famicom/NES. Det andre spillet som kom ut basert på en japansk serie, men ble først utgitt i nordamerika. Temaet er "hemmelig agent". Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Golgo 13.Jeg antar jeg får godta det svaret. Det er The Mafat Conspiracy. Din tur. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Får vel ta en lett en siden klokka er snart halv tre om natta Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Får vel ta en lett en siden klokka er snart halv tre om nattaNoen har svart. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Sjekket akkurat reglene og det står at "Hvis ingen har klart å gjette spillet innen 24 timer etter siste hint, er det fritt fram for å legge ut et nytt ( for å holde tråden igang ). I dette tilfellet bes den originale posteren om å avsløre hvilket spill det er i etterkant." Det er altså fritt frem for å legge ut et nytt spørsmål nå, siden det har gått en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå