Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Spilte det sinnsykt mye på C64, men husker ikke navnet. Annenhver mission (eller så) var en jeep som hoppet og skjøt kanonkuler, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Du er absolutt inne på det Første brettet styrer du en jeep, så er det vel helikopter og så fly, mener jeg. Etter det er du til fots resten av spillet, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Får slenge inn et ( ikke så rent ) lite hint. Tittelen på spillet har noe med militæret å gjøre. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Fremdeles ingen? Tittelen betyr noe i retning "militære bevegelser". Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Sierra-spillene er fantastiske, synd vi ikke har et selskap som leverer samme kvalitet til PC som det Sierra og Lucasarts gjorde i gamle dager Beklager, kan ikke svaret på dette spillet, men tenkte å nevne at det har nettopp kommet et nytt adventurespill som heter the Book of Unwritten Tales, utrolig gøy, har holdt på i over 10 timer, ennå ikke ferdig. Det har fått veldig gode kritikker og ligger på topp på www.adventuregamers.com Er i samme stil som monkey island, indiana jones, discworld, simon the sorcerer osv Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fremdeles ingen? Tittelen betyr noe i retning "militære bevegelser". Army moves var det, ja. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Army moves er korrekt Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Legger ut et spill jeg, siden det er en stund siden sist respons her.. Dette er er et av to spill som min onkel fikk med C64'en sin. Det var (på den tiden i hvertfall) latterlig vanskelig, men vi gikk stadig vekk tilbake til det for det. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Captive Nopes.. men siden ingen har gjettet på laaang tid, så kan jeg heller si det: Spooks. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ingen som har peiling? Kan si at dette er fra en ganske kjent serie, men er en av de mer perifære utgivelsene i denne serien. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hun på hesten ligner litt på Chun Li..det er det eneste jeg kan se. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det er faktisk en mann på hesten Men spillet har også en kvinnelig hovedperson. Vet forresten at du har spilt en del spill i denne serien Bytex! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Det ligner på en tidlig Belmont da. Hva slags Castlevania-spill er jeg blank på. Rondo of blood hadde jo en blåkledd belmont. Og Richter i SOTN er blå. Endret 11. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det ligner på en tidlig Belmont da. Hva slags Castlevania-spill er jeg blank på. Rondo of blood hadde jo en blåkledd belmont. Og Richter i SOTN er blå. There you go! Akumajo Dracula x: Chi no Rondo er selvsagt det riktige svaret. Et av de aller beste Castlevania-spillene som dessverre ikke kom ut her i vesten. Over til deg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Et shmup-spill jeg har lekt mye med i det siste. Stilen er ganske gjennomgående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå