RetroTorch Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Poster en ny for å få gang på tråden igjen. Denne bør vel være enkel: Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Herregud så frustrerende, har sett pådenne i 2 dager nå, men kommer ikke på det.... Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Pirates>? Endret 27. september 2011 av samco Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Pirates>? Nope. Det er ( dessverre ) siste kapittel i min favorittspillserie noensinne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noe broken sword-greier? Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Nei, men King's Quest er det nærmeste forslaget til nå Var visst vanskeligere enn jeg trodde Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da må det være Quest for Glory 5. Noen andre kan ta oppgaven! Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da må det være Quest for Glory 5. Noen andre kan ta oppgaven! JA !!! hehe... det var det.... Quest for Glory V er det seff.... jaja.... den satt langt inne. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Sierra-spillene er fantastiske, synd vi ikke har et selskap som leverer samme kvalitet til PC som det Sierra og Lucasarts gjorde i gamle dager Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sierra-spillene er fantastiske, synd vi ikke har et selskap som leverer samme kvalitet til PC som det Sierra og Lucasarts gjorde i gamle dager Sant så sant, er mange timer foran pc skjermen med sierra og lucasarts spill asså... husker spessielt The dig, full throttle og alle Leisure suit larry spillene... det er mange fler selvfølgelig, men de jeg husker best... hehe... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det er ( dessverre ) siste kapittel i min favorittspillserie noensinne. Eg er òg ein stor tilhengar av denne serien, og 5-aren er det einaste eg ikkje har spelt...lurar på om eg kjøpte det på Ebay, men aldri fekk det til å køyre. Er det bra? Får håpe GOG.com tek ansvar og sørgar for at desse fantastiske spela blir tilgjengelege igjen. Kay Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Eg er òg ein stor tilhengar av denne serien, og 5-aren er det einaste eg ikkje har spelt...lurar på om eg kjøpte det på Ebay, men aldri fekk det til å køyre. Er det bra? Hvis ikke hukommelsen svikter meg helt, så synes jeg å huske at jeg likte det godt, men kanskje ikke fullt så godt som de 4 foregående. Men nå fikk jeg lyst til å finne fram esken og prøve det en gang til. Med Wine/dosbox/Virtualbox+gammel Windows95/98-cd bør det vel gå an å få det til å kjøre igjen... Endret 28. september 2011 av RetroTorch Lenke til kommentar
Catchh Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Siden ingen legger ut et nytt så får vel jeg gjøre det da! Lenke til kommentar
Santar Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Om det er greit så poster jeg et nytt, morsomt med slik konkuranse Endret 4. november 2011 av Santar Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Kid Chaos Endret 8. november 2011 av RetroTorch Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Noen som kjenner igjen dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå