TheKims Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Var ikke helt sikker på om det var Wonder Boy fordi jeg kjente ikke igjen grafikken. Hadde den til Sega å der var grafikken bittelitt bedre Noen som husker denne? Edit: Navnet stod på bildet så den ble fjernet. Her er en ny: Endret 16. mai 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) *slettet* Endret 16. mai 2011 av Ollee48 Lenke til kommentar
booboo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Nei pass! På tide med et hint? Jeg vet jeg har spillt det før, så jeg holder på å bli gal i hodet av å ikke finne ut av denne nå Endret 26. mai 2011 av booboo Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) *slettet* laster opp bildet til bildr.no.. men bildet blir automatisk mindre ved å poste inn her.. kan heller ikke linke direkte til bildet fra spillsiden, da man ser av linken hvilket spill. Endret 30. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 *slettet* laster opp bildet til bildr.no.. men bildet blir automatisk mindre ved å poste inn her.. kan heller ikke linke direkte til bildet fra spillsiden, da man ser av linken hvilket spill. Lagre bildet (kall det noe annet) og laste det opp som vedlegg i innlegget? Bildet blir mindre i selve innlegget, men man kan trykke på det og få originalen. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Hehe, det tenkte jeg ikke på. Prøver det. Fra hvilket spill er dette hentet fra? Enkelt for de som hadde denne spillkonsollen. Endret 2. juni 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Santar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hehe, det tenkte jeg ikke på. Prøver det. Fra hvilket spill er dette hentet fra? Enkelt for de som hadde denne spillkonsollen. Det er vel Oscar? Innbiller meg at det kom først til Amiga CD32, for så å spre seg til mange andre konsoller og maskiner. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Hehe, det tenkte jeg ikke på. Prøver det. Fra hvilket spill er dette hentet fra? Enkelt for de som hadde denne spillkonsollen. Det er vel Oscar? Innbiller meg at det kom først til Amiga CD32, for så å spre seg til mange andre konsoller og maskiner. Riktig, det er faktisk spillet som følger med maskinen ved kjøp, sammen med Diggers. Om du fikk det til andre konsoller er jeg derimot usikker på. Endret 2. juni 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Santar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Da var det nok min tur igjen da. Endret 2. juni 2011 av Santar Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Det må jo være Simon The Sorcerer 3D, elsker de spilla der. Endret 2. juni 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Santar Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det må jo være Simon The Sorcerer 3D, elsker de spilla der. Bingo! Liker de to første spillene kjempegodt, synd treeren måtte gå 3d, for det ligger et bra spill under der. De skulle laget en remake i stil med de to første. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Det lignet veldig på et spill jeg spilte på barneskolen som het Pang 96. Endret 3. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Santar Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Neste spill Jeg vet svaret på dette også, men nå skal jeg noen andre få svare Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det lignet veldig på et spill jeg spilte på barneskolen som het Pang 96. Det er mange versjoner av spillet, så svaret godkjennes selvfølgelig. Pang! og Pang 2 til Amiga spilte jeg veldig mye. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg finner ikke en bra oppgave akkurat nå, så en annen får ta den. Lenke til kommentar
tikktakk_InnleggNO Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg finner ikke en bra oppgave akkurat nå, så en annen får ta den. Da gjør jeg et forsøk på å gjennopplive tråden. Legendarisk spill Endret 14. juni 2011 av tikktakk_InnleggNO Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg finner ikke en bra oppgave akkurat nå, så en annen får ta den. Da gjør jeg et forsøk på å gjennopplive tråden. Legendarisk spill Master of Magic Lenke til kommentar
tikktakk_InnleggNO Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg finner ikke en bra oppgave akkurat nå, så en annen får ta den. Da gjør jeg et forsøk på å gjennopplive tråden. Legendarisk spill Master of Magic Det er riktig! Tar du neste? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Har folk glemt denne tråden etter sammenslåingen? Savner å gjette, men savner ikke å poste bilder - derfor svarer jeg så mye galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå