RetroTorch Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Et konsept stjålet fra andre forum, men denne gangen innsnevret til å kun gjelde retrospill Reglene: - En person poster et screenshot av et retrospill. - Den som gjetter riktig spill får poste neste screenshot - Dersom det er vanskelig å gjette, kan man be om hint. - Hvis ingen har klart å gjette spillet innen 24 timer etter siste hint, er det fritt fram for å legge ut et nytt ( for å holde tråden igang ). I dette tilfellet bes den originale posteren om å avsløre hvilket spill det er i etterkant. - På konsoll regnes retrospill som Playstation 1, N64 og tidligere - På PC må det være laget før år 2000. ( Mulig vi kan være enda strengere på dette. ) - Ellers er selvfølgelig eldre maskiner som C64, Amiga osv. godkjent som retro, jfr. andre poster på forumet. Jeg starter: Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Riktig! Da kan du poste neste Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Rimelig enkel oppgave! Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Another World ( eller Out of this world som det heter noen steder ) Jeg vet det er riktig, så da tar jeg neste. Tror den skal være litt vanskeligere. Spørs vel litt hvor gamle dere er her på forumet Endret 25. februar 2009 av Torch Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Stemmer! Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm... det står Constructor nede i høyre hjørne, så da gjetter jeg.... Constructor! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Riktig Flott spill med flott humor, anbefales! Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Da prøver vi noe litt vanskeligere. Tror jeg. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Space Quest? Nei, men du er på rett kjøl. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Space Quest? Nei, men du er på rett kjøl. Dumme meg... Police Quest! Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Space Quest? Nei, men du er på rett kjøl. Dumme meg... Police Quest! Hehe, nei det er ikke Police Quest heller, men det er enda nærmere enn Space Quest. Dette spillet er ikke del av en serie. Det kom kun ett. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Codename: Iceman. Jaa! Da kan du poste neste. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Denne burde være enkel: Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Metroid Prime? Nei, men du er i riktig spillunivers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå