TST Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ny utviklar prøver å ta den populære skrekkserien vidare, utan å lykkast heilt. Les mer Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) hmm, noe sier meg at anmelder ventet på det perfekte tidspunkt til å poste anmeldelsen *EDIT* Du burde vel kanskje nevne at dette er multiplatform, men at dere har testet PS3 utgaven? Endret 25. februar 2009 av NightReaper Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Savnes at det ikke spesifiseres hvilke plattform spill kommer til - om jeg ikke har vaert blind i gjerningsoeyeblikket da... Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Uff da... Jeg har gledet meg til endelig å få tak i et Silent Hill-spill på 360'en men det er ingen grunn for at det skal være noe bedre enn PS3-versjonen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 hmm, noe sier meg at anmelder ventet på det perfekte tidspunkt til å poste anmeldelsen *EDIT* Du burde vel kanskje nevne at dette er multiplatform, men at dere har testet PS3 utgaven? Jepp, det passet fint å publisere anmeldelsen nå, ettersom spillet kommer i salg i Europa/Norge i morgen. Har spesifisert hvilke plattformer spillet kommer til nå. Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 hmm, noe sier meg at anmelder ventet på det perfekte tidspunkt til å poste anmeldelsen *EDIT* Du burde vel kanskje nevne at dette er multiplatform, men at dere har testet PS3 utgaven? Jepp, det passet fint å publisere anmeldelsen nå, ettersom spillet kommer i salg i Europa/Norge i morgen. Har spesifisert hvilke plattformer spillet kommer til nå. Tror han tenkte mer på klokka (1337) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dette blir nok en stor skuffelse for mange. En god venn av meg har ikke snakket om annet i det siste... Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Vel, det kan jo godt hende at vennen din syntes at spillet er knallbra? Jeg er ofte HELT uenig i anmeldelsene til Gamer.no Det er en del som syntes det er et 8/10 spill tydligvis: http://www.gamestats.com/objects/777/777941/articles.html Leserne liker det enda bedre: http://rr.ps3.ign.com/rrobj/ps3/object/777941/ xD Blir et kjøp. Endret 25. februar 2009 av Decreeofj Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg er (dessverre?) ofte helt enig med anmeldelsene til gamer.no. Får vente å se. Det er alltids lov å håpe. Endret 25. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vel, det kan jo godt hende at vennen din syntes at spillet er knallbra? Jeg er ofte HELT uenig i anmeldelsene til Gamer.no Det er en del som syntes det er et 8/10 spill tydligvis: http://www.gamestats.com/objects/777/777941/articles.html Leserne liker det enda bedre: http://rr.ps3.ign.com/rrobj/ps3/object/777941/ xD Blir et kjøp. Ikke overraskende at amerikanerne synes det nye SH er fett... Men for oss andre som er vant til en spillserie som ikke spiller på hollywoodeske klisjéer blir det nok en skuffelse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 dårlig grafikk... Klassiker. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Selv er jeg Silent Hill purist så det kommer dårlig med at homecoming blant annet har tatt noen scener fra filmen og kjørt dem inn i spillet, samt at fiendene ikke lenger har noen spesiell symbolikk bak dem som gjorde silent hill til den milepælen i spillhistorien som den er. De burde holdt seg til et fungerende konsept, nei foresten... team silent burde aldri ha lånt ut lisensen til denne gjengen fra begynnelsen av. Double helix har rett og slett feilet på alle steder de prøvde å være innovative. Dont fix what isn't broken, historien er ikke noe å rope hurra for heller. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 blir kanskje et kjøp når prisen blir nmellom 100-200 kr. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 hm, kjøpe til PC eller 360? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Meget god anmeldelse, Øystein Jeg tør neppe å spille noe Silent Hill uansett, men det var synd det ikke levde opp til forventningene fra de gamle spillene. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Anmeldelsen nevner litt daarlig kamp/kontroll-system - er dette bedre med mus/tastatur? Mao er spillet bedre paa pc? Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Anmeldelsen nevner litt daarlig kamp/kontroll-system - er dette bedre med mus/tastatur? Mao er spillet bedre paa pc? Anmelder har kun testet PS3 versjonen . Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Anmeldelsen nevner litt daarlig kamp/kontroll-system - er dette bedre med mus/tastatur? Mao er spillet bedre paa pc? Anmelder har kun testet PS3 versjonen . Akkurat det fikk jeg med meg Men andre lesere av gamer som har spillt paa pc? Takker Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg likte spillet godt jeg. men er enig med at det er litt irriterende med alle de stengte/låste dørene.. "the lock is broken on this door" aargh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå