Chresjan_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei Folkens! Jeg skaffa meg NHL 09 for en stund siden og jeg er fornøyd! Veldig fornøyd! Jeg er rimelig dårlig i spillet, men jeg syntes det er bra fordet. Grafikken er bedre en de fleste andre sports spill (eks Fifa09) og gameplayet er raskt og krevende. Jeg er vandt med Fifa og jeg hadde trøbbel med å bruke høyre sticka i NHL til slag og dekes. Er det andre som har NHL09 og syntes det er et veldig bra gjennomført spill? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Spillet er meget bra ja! Og det tar tid å bli god i det (noe jeg ikke er).. Selv klarer jeg meg med nhl 3 on 3, som også er veldig moro Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er veldig fornøyd med NHL 09. Dette var det første Ishockey spillet mitt og ble faktisk veldig overasket over hvor bra det var Det jeg irriterer meg mest over er at jeg må skyte med høyre sticken istedenfor "O" knappen som man skyter med på fifa Men vurderer nå og kjøpe 3 on 3 NHL Arcade etter dette fantastiske spillet. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har også NHL09 og det er et flott spill. Kanskje litt for vanskelig å score? Keeperen på begge laga er ALLTID NVP. Det sier sitt.. Men så er jeg forferdelig dårlig da. Det jeg irriterer meg mest over er at jeg må skyte med høyre sticken istedenfor "O" knappen som man skyter med på fifa Du har mulighet til å velge "classic controls", som mapper skyting osv til knappene. Jeg bruker det og syntes det er mye bedre. Man kan fortsatt bruke stikka til å deke og skyte om man vil og. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Takk Men hvordan setter man den på "Classic Controls"? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Takk Men hvordan setter man den på "Classic Controls"? Husker ikke helt hvordan man gjør det fra hovedmenyen i farta, men når kampen starter kan du trykke start og gå til settings -> controls (eller noe i den duren). Der vil du finne muligheten til å endre kontrollene. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Takk, takk Det skal bli gøy å spille NHL med den gode gamle "O" knappen ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå