Joachim_F Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nettleserspillet Quake Live er ferdig, og Quake III: Arena kommer snart til XBLA. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 en helsikkes kø for tiden. nesten 16000. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Quake III: Arena kommer snart til XBLA. Haha! Det frister ikke mye å spille Quake 3 med kontroller, gitt. Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) 17,5K i kø. nice. Håper da jeg kommer inn når jeg er ferdig på skolen senere ^^, Edit etter test: JEG ER FRELST! Endret 25. februar 2009 av l0Ff Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ser ut til å være vrient å få til å fungere med beta-nettleser på beta-operativsystem med beta-skjermkort drivere ^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ser ut til å være vrient å få til å fungere med beta-nettleser på beta-operativsystem med beta-skjermkort drivere ^^ De to siste punktene er ikke noe problem hos meg Ble nesten litt imponert over hvor godt det kjørte i firefox siden det programmet halter ofte bare jeg besøker f. eks filmklipptråden (som har mange youtube videoer i seg). Har ikke spilt quake før, men likte best å spille alle mot alle rail gun only eller hva det heter. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fungerer jo helt knall i FF3, men jeg får ihvertfall ikke spillt i fullskjerm med driverene jeg har nå :-/ Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Må teste, er i kø akkurat nå . Btw, dere har glemt lenke i artikkelen deres. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 De burde hat litt flere servere. They should have a few more server. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Quake 3 til XBL .. Awesome! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm.. Satt og ventet i kø sånn cirka rundt 18:00, og plutselig gikk siden ned.. Nå kommer jeg ikke inn igjen. Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 har prøvd og komme meg inn siden kl 15.00.har nå bare 50000 som står får meg og venter.de må få fikset slik at man kommer inn med en gang ellers så vil ikke folk spille quake live.det er ingen som vil vente lenge for og spille. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Spill Quake nå....om du har tid til å vente 1-2 timer Er BARE 62933 personer før meg i kø...no big deal! Endret 25. februar 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nr 23262 Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Heldigvis så er ikke en kø på 50k+ no problem når man har en DS og Chrono trigger... Kom inn til slutt, og for å si det sånn så gikk planene om å legge seg tidlig rett i dass! Dette er hvordan FPS skal være! Hadde ikke helt de store forhåpningene til et browserbasert FPS men jeg burde tydligvis ikke ha tvilt på hva id er i stand til. ^_^ Lenke til kommentar
Webkanin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Fantastisk! Det er akkurat den samme gode Quake 3 som før! Bare nå med Ranking System, friend lists og 3,8 MB plugin som gjør at jeg kan spille det hvor som helst i min nettleser! Små bugs, noen få kræsj, store køer er foreløpig litt mood-killer. Men dette er tross alt Open Beta og de har hele tiden sagt at de ikke var sikre på hvordan det kommer til å gå, så langt så lapper de ting sammen for å holde det gående. Følg med på Twitter siden deres. Regner med køene vil forsvinne etterhvert som spillerbasen stabiliserer seg (mange som bare vil teste nå) og de får opp flere servere. Ler meg av alle 12-åring kommentarene på det offisielle forumet som klager på at spillet er utdatert Og at spillet ikke krever skills Men det e greit, for dem har vi motorsaga og "Humiliation". Det er Quake 3 og det blir kjørt i nettleser! EDIT: Btw eg e nr. 37 456 i køen greit å ha noe annet å gjør på ved siden av. Endret 26. februar 2009 av Webkanin Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 3mb plugin ja men hele spillet må jo lastes ned uansett. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det gir ihvertfall meg den gamle Q3A følelsen. Når man først kommer gjennom køen da. Merker at ferdighetene ikke sitter helt lenger, tok et par matcher før ting begynte å sitte. Noen flere som har problemer med å kjøre widescreen? Har 16:10 skjerm, men får sorte striper over og under med bilde som er litt "skvist" (kjører fullscreen, 1920x1200). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå