Dinsdale Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nominerte til årets spill: GTA IV, LBP, Fallout 3, Metal Gear 4.Nominerte til årets konsollspill: GTA IV, LBP, Fallout 3, Gears of War 2. Er dette et slags forsøk på å holde fanboys fra å gå amok? Det er folket som har stemt frem disse fire basert på ti finalister. Slik sett er det i så fall almuen som har en slik agenda. Om man skulle ta hensyn til hva fanboys (Les: ekstremister) mener eller tror, hadde verden sett meget annerledes ut. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gamer vinner. Gamereactor og Gamer er de beste i Norden og GR vant ifjor. Kan ikke se at tabloide VG og DB skal vinne. Lenke til kommentar
oleboo_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan de har klart å nominere Age of Conan til året pc spill er beyond me. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvis det er folket som har bestemt kandidatene i de ulike kategoriene så er det ganske skremmende. Vel, det er i grunn ganske skremmende uansett hvem som har valgt dem. Morsomt at eventyrspill har blitt slengt under rollespillkategorien, og ingen eventyrspill er nominert. Vil nesten ikke kalle noen av de fire spillene rollespill engang. Actionspill er det de er. Til nød actionrollespill. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan de har klart å nominere Age of Conan til året pc spill er beyond me. Igjen, det er folket som har nominert disse. Ikke Gullstikka. De har valgt ut de 4 spillene med flest stemmer. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Morsomt at folk klager over nominasjoner når de ikke vet hvordan systemet faktisk fungerer ^_^ Dette blir like spennende i år som i fjor, håper dere får igjen for den ekstra innsatsen dere har lagt i siden nå på nyåret. Det er vel fortjent. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) For min del så er "barnespill" kategorien nok til å gjøre Gullstikka altfor mainstream og casual. Mener Gamer.no's oppsummering i Januar var herlig! Detaljert, gode kandidater/valg og helt klart lagd, skrevet og kåret av entusiaster! Endret 25. februar 2009 av Laland skrivefeil Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nominerte til årets spill: GTA IV, LBP, Fallout 3, Metal Gear 4.Nominerte til årets konsollspill: GTA IV, LBP, Fallout 3, Gears of War 2. Er dette et slags forsøk på å holde fanboys fra å gå amok? Det er folket som har stemt frem disse fire basert på ti finalister. Slik sett er det i så fall almuen som har en slik agenda. Akk ja, denne almuen... Jeg skjønner alikevell ikke logikken bak det. Metal Gear 4 kan bli årets spill, men er ikke bra nok til å bli årets konsollspill? Eventuelt motsatt for Gears of War 2. Uansett: Gratulerer til gamer.no med nominasjonen. Dere har virkelig landet på beina etter bruddet med Edda, og fortjener absolutt å vinne. Etter min mening er dette Norges beste spillside, og når det gjelder journalistisk innhold er det blant det bedre internasjonalt også. Lenke til kommentar
ttt_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer med nominasjonen. Som ein sidenotis er det litt synd at det er dei same som går igjen som nominerte frå tidlegare år, men det er vel sånn det blir i eit så avgrensa marked. Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 At folket valgte Age of Conan burde vel være et lite hint om at et demokrati ikke funker 100% ved slike kåringer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Eller at folk er patriotiske, eller har hatt det moro med spillet. Det er vel mulig? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Morsomt hvis Josefine eller Little Pet Shop vinner "Årets Barnespill". De solgte gjerne bra i november og desbemer, men 70% av Josefine- spilla er bytta inn, og 50% av LPS Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Heia! Digger gamer.no og forumet deres Årets spill for min del er World of Goo! Men så har jeg enda ikke prøvd mesteparten av det gode som er ute i år. Er jo så fabelaktig mye gammelt jeg må gjennom først. De nyeste maskinkrevende spillene tar jeg om noen år ^^ Endret 25. februar 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg tar virkelig ikke hvorfor Gamer.no ikke vant i fjor.. Og hvis de ikke vinner i år, blir nesten hele prisen bare litt dum.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Heia Gamer.no! Ellers er jeg skuffet at Dead Space ikke kom med i nominasjonene, menmen. Gullstikka er for meg bare noko tull, Dead Space er eit genialt spel, men det er ikkje eit spel for 'massene'. Ellers håper eg Gamer.no vinner :-) Lenke til kommentar
Handro Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg tar virkelig ikke hvorfor Gamer.no ikke vant i fjor.. Og hvis de ikke vinner i år, blir nesten hele prisen bare litt dum.. Blir? Den er for lengst dum, og har handlet mest om å gjøre alle fornøyde. Pinlig å se på, og blir spennende å se om de gjentar "suksessen". Hvis de gjør det, fortjener ikke prisen livets rett. Årets spillmedie og community er også tynn suppe. Spesielt community-delen, som nominerer mennesker som mener de ikke hører hjemme der. Og VG, DB, Gamer og Game reactor er de samme navnene som i fjor... det er jo ikke rart da det ikke er skikkelige alternativer. Hvorfor i helvete har de denne prisen i det hele tatt? Det er kanskje derfor de må dele ut denne prisen i forkant, fordi det blir for pinlig å ta det foran publikum? Pressfire kan kanskje etablere seg og gi litt "nytt" i nominasjonslistene, men med tanke på at DB/Gamer, VG/Pressfire samarbeider - så er det vel tre rene spillsider igjen, Gamer, Game reactor og Pressfire - og siden GR vant i fjor, så må vel Gamer vinne i år. Sikkert stas å få prisen, men det gjør ikke selve prisen like tanketom som de andre. No offence, men Gullstikka er ingenting å skryte over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå