mcgroven Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Blir 2009 et stort år for Playstation Portable? Les mer Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oi, dette virker spennende. Kanskje dette blir en god grunn til å børste støvet av den gamle PSP-en. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Rock Band til PSP? Spennende å se åssen man spiller det, får håpe det ikke blir en DS-ripoff. Men ellers virkelig gode titler til PSP Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Venter på noe nytt om PSP2, men helt klart gode titler for PSP spillere! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Endelig kan jeg børste støv av PSPen. Ble det nevnt noe om realease dato? Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hmm.. Høres ut som en strippet versjon av LBP da! Knall spill som skal skaffes på psp'n, moro å høre at LBP ikke kan komme på Xbox men derimot på psp Endret 25. februar 2009 av Fox Mulder Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Endelig! Har ventet lenge på at det skal komme LBP og MotorStorm til PSP! =D Lenke til kommentar
TWBug Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Høres spennende ut! Må bokstavelig talt tørke støv av PSPen også, den ser jo ut som den er fra 1980 tallet der den ligger og gjemmer seg i kroken. Om det er mulig å få little big planet til å bli bra i et såpass lite format er dog et annet spørsmål jeg stiller meg skeptisk til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå