Khogn Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har skaffet meg Scene It? Box Office Smash (altså toeren) men siden jeg ikke ville ha den på norsk bestilte jeg det fra England. Og så var det i tillegg mye billigere... under 200 kroner Nå er jeg interessert i å kjøpe og laste ned tilleggspakken som gir 900 oppgaver i tillegg... men jeg er redd for at det som lastes ned blir på norsk siden vanlige beskrivelser på XBL er på norsk. Og da får jeg et spill på engelsk med noen oppgaver på norsk. IKKE veldig fristende akkurat... Jeg har derfor 2 spørsmål: 1. Skal de nye oppgavene være på norsk selv om det opprinnelige spillet er på engelsk? 2. Hvis svaret er ja, kan jeg omgå problemet ved å endre område på innstillingene? På generelt vis, pleier nedlastbare tilleggspakker være på det lokale språket? Erfaringer? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 nesten off topic. Har ikke det spillet du bestilte fra england, norsk tekst også? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) nesten off topic. Har ikke det spillet du bestilte fra england, norsk tekst også? Jeg har ikke prøvd spillet enda men siden versjonen som selges i Norge er kun på norsk ser jeg absolutt ingen grunn til at versjonen som selges i Storbrittania har noe som helst norsk i seg. Endret 25. februar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) vel det sies at den versjonen som selges på amerikanske ebay har norsk og svensk tekst/tale. sjekket noen andre forumer.... Men til topic igjen. du får nå bare prøve å laste ned dlc'en så kan du sikkert velge språk i ettertid. Endret 25. februar 2009 av 530xd Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Skal da få spillet på engelsk vist du setter 360 til engelsk Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 er en oppdatering på spillet når du starter det, kanskje den sjekker systemspråk og setter språk automatisk? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 er en oppdatering på spillet når du starter det, kanskje den sjekker systemspråk og setter språk automatisk? OK jeg har prøvd nå. Spillet oppdateres når den starter for første gang. Heldigvis er fortsatt alt på engelsk Jeg har litt lyst til å laste ned tilleggspakken nå men trenger nesten bekreftelse på at jeg ikke kommer til å havne med en norsk pakke midt i et engelsk spill. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 så scene it? kjøpt fra amazon uk er kun på engelsk? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det første scene it er på engelsk uansett hvor du kjøper det fra. Kun det nyeste (gult cover) som er på norsk Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) joda, snakker om samme spill som trådstarter så spørsmålet er om kjøp fra amazon gir kun engelsk? Endret 26. mars 2009 av Kewy Lenke til kommentar
RRhoads_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hvis det er som med viva pinata, er det bare å sette localization til England, og du har engelsk språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå