Gå til innhold

Språk på tilleggspakker

Khogn

Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet meg Scene It? Box Office Smash (altså toeren) men siden jeg ikke ville ha den på norsk bestilte jeg det fra England. Og så var det i tillegg mye billigere... under 200 kroner ;)

Nå er jeg interessert i å kjøpe og laste ned tilleggspakken som gir 900 oppgaver i tillegg... men jeg er redd for at det som lastes ned blir på norsk siden vanlige beskrivelser på XBL er på norsk. Og da får jeg et spill på engelsk med noen oppgaver på norsk. IKKE veldig fristende akkurat...

Jeg har derfor 2 spørsmål:

1. Skal de nye oppgavene være på norsk selv om det opprinnelige spillet er på engelsk?

2. Hvis svaret er ja, kan jeg omgå problemet ved å endre område på innstillingene?

På generelt vis, pleier nedlastbare tilleggspakker være på det lokale språket? Erfaringer?

På forhånd takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nesten off topic.

Har ikke det spillet du bestilte fra england, norsk tekst også?

Jeg har ikke prøvd spillet enda men siden versjonen som selges i Norge er kun på norsk ser jeg absolutt ingen grunn til at versjonen som selges i Storbrittania har noe som helst norsk i seg.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
er en oppdatering på spillet når du starter det, kanskje den sjekker systemspråk og setter språk automatisk?

OK jeg har prøvd nå. Spillet oppdateres når den starter for første gang. Heldigvis er fortsatt alt på engelsk :)

Jeg har litt lyst til å laste ned tilleggspakken nå men trenger nesten bekreftelse på at jeg ikke kommer til å havne med en norsk pakke midt i et engelsk spill.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...