neo2001 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Ser ut som om Destination PlayStation ble en eneste lang parademarsj for PSP-eiere. Rekken av nye spill lansert til konsollen ser ut til å være cirka sånn: * MotorStorm: Arctic Edge * LittleBigPlanet (egen PSP-versjon) * Rock Band Unplugged * Nytt Tiger Woods * Nytt Madden NFL * Assassin's Creed (!) * Hannah Montana (yeah!) Mer info her: http://www.pressfire.no/nyheter/PSP/304 ...og et nytt Buzz-spill med norske spørsmål ser det ut til: http://www.spillmagasinet.no/default.aspx?...&id=2554654 Endret 24. februar 2009 av famuza Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå mangler det bare at Uncharted kommer til PSP! *håpe* Dette ser forøvrig bra ut, gleder meg til å spille LBP. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Wow. Dette høres fantastisk ut!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Ser vist ut som om psp begynner og komme seg. Nesten så eg har lyst på en psp nå! Endret 25. februar 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå mangler det bare at Uncharted kommer til PSP! *håpe* Dette ser forøvrig bra ut, gleder meg til å spille LBP. Det kommer til å øddelegge serien! Hvis første spillet av en spillserie er eksklusiv burde alle andre spill i serien også være eksklusive. Ikke det at ikke liker PSP, ønsker meg det egentlig Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ingen som gleder seg til Hanna montana-spillet da? :rolleyes: Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Får litt lyst å kjøpe tilbake PSP jeg også! Solgte den vel for cirka 1 1/2 år siden, da det ikke var mer interessanne spill å kjøpe til den lengre. Men så kom jo for eksempel God Of War: Chains of Olympus og da fikk jeg mer lyst å kjøpe den tilbake igjen. Og disse spillene de nettopp har annonsert tror jeg blir veldig gode! LBP er et spill som passer midt i blinken på PSP synes jeg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syntes det er teit at Sony prøver frebrilsk å holde liv i PSP, har ikke brukt den på 1-2 år, og kommer ikke til å bruke den heller. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syntes det er teit at Sony prøver frebrilsk å holde liv i PSP, har ikke brukt den på 1-2 år, og kommer ikke til å bruke den heller. Haha, du kødder? Morsom kommentar. Er helt enig, hvorfor holde liv i en konsoll som du ikke har brukt på 1-2 år? Ser ut som noen kongespill! Kan bli god underholdning ute på reise disse her. Har prøvd demoen til God of War og det er helt fantastisk Så jeg kunne godt tenkt med en PSP med LBP, GoW, Assassins Creed, Buzz og kanskje Motorstorm? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syntes det er teit at Sony prøver frebrilsk å holde liv i PSP, har ikke brukt den på 1-2 år, og kommer ikke til å bruke den heller. Haha, du kødder? Morsom kommentar. Er helt enig, hvorfor holde liv i en konsoll som du ikke har brukt på 1-2 år? Ser ut som noen kongespill! Kan bli god underholdning ute på reise disse her. Har prøvd demoen til God of War og det er helt fantastisk Så jeg kunne godt tenkt med en PSP med LBP, GoW, Assassins Creed, Buzz og kanskje Motorstorm? Ikke det jeg mente, men hvis du ser på spillsalget til PSP, er det fryktelig lavt. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Syntes det er teit at Sony prøver frebrilsk å holde liv i PSP, har ikke brukt den på 1-2 år, og kommer ikke til å bruke den heller. Haha, du kødder? Morsom kommentar. Er helt enig, hvorfor holde liv i en konsoll som du ikke har brukt på 1-2 år? Ser ut som noen kongespill! Kan bli god underholdning ute på reise disse her. Har prøvd demoen til God of War og det er helt fantastisk Så jeg kunne godt tenkt med en PSP med LBP, GoW, Assassins Creed, Buzz og kanskje Motorstorm? Ikke det jeg mente, men hvis du ser på spillsalget til PSP, er det fryktelig lavt. Har nok noe med at det ikke finnes mange bra spill til PSP enda, men nå ser det ut som om Sony klarer å satse tungt på utviklingen av 3-4 bra spill. Det hjelper på. En konsoll med masse gode spill på markedet støver ikke så fort ned... :rolleyes: Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Endelig kommer MS og LBP til PSP! Dette har jeg ventet på lenge! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syntes det er teit at Sony prøver frebrilsk å holde liv i PSP, har ikke brukt den på 1-2 år, og kommer ikke til å bruke den heller. Haha, du kødder? Morsom kommentar. Er helt enig, hvorfor holde liv i en konsoll som du ikke har brukt på 1-2 år? Ser ut som noen kongespill! Kan bli god underholdning ute på reise disse her. Har prøvd demoen til God of War og det er helt fantastisk Så jeg kunne godt tenkt med en PSP med LBP, GoW, Assassins Creed, Buzz og kanskje Motorstorm? Ikke det jeg mente, men hvis du ser på spillsalget til PSP, er det fryktelig lavt. Men hvis du ser Psp salget er det fryktelig høyt:p så derfor vil de holde den i livet. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syntes det er teit at Sony prøver frebrilsk å holde liv i PSP, har ikke brukt den på 1-2 år, og kommer ikke til å bruke den heller. Da lurer jeg bare på hvor mye du skal ha for den jeg Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Sony snakker med RS om mer GTA på PSP: Sony in talks with Rockstar for more GTA on PSP Endret 28. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hadde vært artig med et flunkende nytt GTA på PSP slik DS får. De 2 som har kommet har jo hatt nesten like byer, bare med nye oppdrag og nye personer. Men bra spill fordi om. Lenke til kommentar
havard_InnleggNO Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Gleder meg noe sinnsvakt til LBP kommmer! Har lenge siklet etter dette spillet, men ikke hatt muligheten, siden jeg har alle andre konsoller enn ps3, men nå blir det liv! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tror eg må tørke støv av psp'en burde egentlig ha kjøpt Loco Roco 2 når det kom. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Steike! Der var det jo masse digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå