TST Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 En kan ei kjempe med ild i sjelen, hvis en ikke har fått opp ild under kjelen. Les mer Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dualshock 3 har jo sixaxis sensoren. Gleder meg til fullversjonen kommer ut. Er ikke sikker på om jeg ender opp med å kjøpe det, men skal ikke se bort i fra det. Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ragdoll Kung Fu var sånn halvveis genialt så dette blir sikkert morsomt, men det er litt skuffende at det ikke er noe online flerspiller. Mon tro hvorfor? Hvis de bruker samme motor som i LBP så bør det jo ikke være noen hinder, den takler jo fire personer og fysikk mm. Det var jo flerspiller som fikk RKF til å vare mer enn en uke for min del i hvert fall så da vet jeg ikke hvor lenge Fists of Plastic kommer til å holde interessen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper dette blir bra, liker slike spill Tipper (eller håper) at Sixaxis-kontrollen blir tweaket, det er vel noe av det siste de konsentrerer seg om..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå