Gå til innhold

[X360] Noen som vil spille Mortal Kombat vs DC Univers?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digger dette slåsse spillet, men siden spillet ikke har hatt noen nordisk release, er det ikke så mange spillere for meg å velge i online med god ping.. så vist det er noen her som har dette spillet og vil ha litt konkuranse legg meg til ;)

Gamertag: TNT 897

Så det er derfor jeg ikke har funnet det i noen butikker enda! Haha.

Er hypp på en buttonmasher (min følrste noen sinne faktisk, hvis jeg ser borti i fra Battle Beast jeg hadde på pc for mange mange år siden), syns Street Fighter 4 virker litt for krevende (dog jeg har mange barndomsminner!) og det eneste som står igjen da er Mortal Kombat VS DC Universe.

Husker godt de gangene jeg var hos en halvgod venn som hadde et MK-spill, fikk det ikke spesielt godt til men det var jo akk så blodig for et lite barnesinn!

Noen som vet når nordisk release er?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg har laget en Mortal Combat venntråd som dere sikkert så, grunnen til det er at kammeraten min hadde sett Mortal Combat på EBgames til 349 kr. Så jeg gikk til EBgames og kjøpte det (Sinnsykt bra foressten) Men det vil altså si at Mortal Combat VS DC Universe har kommet ut i Norge og derfor lager jeg denne vennetråden for å battle mot noen... Er ikke så god selv men ser fram til å spille det en del.

Det er bare å henge seg på.

Ice%20E360.png

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er det verdt pengene? Er ikke så storfan av denne sjangeren, men har knallmange timer med Soul Calibur til ps2.

Lenke til kommentar

Har kjøpt! Og fant ut at den rløde Xboxen jeg bestilte har havnet i lomma til en av folka som jobba i GameStop-butikken. De kjøpte hele partiet selv :(

HellBrendy er gamertagen min, legg til! Og gi juling, jeg har spilt 6 kamper og er helt på trynet :p

Lenke til kommentar

Spillet har vekket gamle MK-minner for meg, og jeg liker det ganske godt. Problemet er at det er gjerne slik at har du først funnet en lett kombo så trenger du egentlig bare holde deg til den i stor grad, hvis du legger inn litt random buttonmashing i tillegg når det passer seg sånn.

Kompen vet dette ganske godt, trenger ikke mange rundene i ringen med Supermann før du ser et mønster med de samme triksa om og om og om og om og om og om igjen, da særlig laserøyne og raskt skulderangrep, angrep som han gjør fra en viss avstand (vanskelig å angripe tilbake) og angrep det er genrelt vanskelig å blokkere (fordi det går innmari fort). Batman har også en tendens til å bli hengende mid-air og kaste batoranger på deg mens du må stå tilnærmet hjelpeløs som en lite takknemlig mottaker.

Har ikke funnet ut hvem jeg skal nerde helt ut enda, så har ikke prøvd LIVE-delen. Må vel være relativt god der kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar
Spillet har vekket gamle MK-minner for meg, og jeg liker det ganske godt. Problemet er at det er gjerne slik at har du først funnet en lett kombo så trenger du egentlig bare holde deg til den i stor grad, hvis du legger inn litt random buttonmashing i tillegg når det passer seg sånn.

Kompen vet dette ganske godt, trenger ikke mange rundene i ringen med Supermann før du ser et mønster med de samme triksa om og om og om og om og om og om igjen, da særlig laserøyne og raskt skulderangrep, angrep som han gjør fra en viss avstand (vanskelig å angripe tilbake) og angrep det er genrelt vanskelig å blokkere (fordi det går innmari fort). Batman har også en tendens til å bli hengende mid-air og kaste batoranger på deg mens du må stå tilnærmet hjelpeløs som en lite takknemlig mottaker.

Har ikke funnet ut hvem jeg skal nerde helt ut enda, så har ikke prøvd LIVE-delen. Må vel være relativt god der kan jeg tenke meg!

http://www.youtube.com/watch?v=wJ0fFgU22ls

MORTAL KOMBAT!!! :D

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...