Gå til innhold

Mulig med blogg i brukernes profiler?

Anbefalte innlegg

Capture2fdf.jpg

Er det mulig å kunne opprette en blogg i brukerenes profil i samme linje hvor man kan se brukerens emner, innlegg og venner? Synes vel ganske godt hva jeg mener i bildet ovenfor. Synes idèen er veldig god, men gjennomførelsen på diskusjon.no synes jeg var litt laber. Det var en egen kategori for blogger, og ikke noe som linket profilen opp mot bloggen. Etter min mening trenger ikke blogger noen kategori eller postcount, da de er dine egne skriblerier om dine saker som du kan publisere på din profil om noen vil se litt nærmere hva slags person du er.

Virker ikke som den vanskeligste koden å sette istand heller, da det egentlig kun er et kommentarfelt i en fane. Men slikt kan ikke jeg noe om og jeg skal ikke si noe om verken administratorene (they are drunk and have guns and shit) eller vanskelighetsgrader på noe slikt.

Selv er jeg ikke verdens største blogger, men jeg liker å skrive ned ting som skjer med meg og om ting jeg kjøper eller ser i hverdagen. En blogg i profilen er veldig casual og enkelt, noe som jeg tror passer de fleste ganske så bra her inne - om noen overhodet har lyst til å blogge.

Anyways, det er bare et forslag
:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer aldri til å bruke en sånn funksjon selv. Kommer nok også svært sjeldent til å lese andre brukeres blogger. Har man derimot en god/spennende signatur, er det langt mer sannsynlig jeg klikker på linken til wordpress-bloggen din der.. ;)

Så jeg ser ingen grunn til å støtte forslaget, men kommer ikke til å motarbeide det aktivt heller da ;)

Lenke til kommentar

Sikkert nyttig, men det finnes jo en del gratis blogger og et eget domene koster ikke all verdens i dag. Er jo bare å linke til bloggen sin i signaturen osv.

Det tar jo sikkert litt mer ressurser også for gamer.no sin side når enda mer tekst og info skal lagres i en MySQL database som dette forumsystemet trolig benytter :)

Men hvis det er OK for gamer.no sin del så er det OK for min del også..hehe :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...