AltF4 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva syns den gemene hop om kontrolleren? Jeg syns den er veldig "sloppy" i forhold til den gamle hvite jeg har. Knappene virker mer upresise og løst satt sammen om det går an å forklare det forståelig på den måten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den første kontrollen min, som fulgte med Premium'n jeg kjøpte januar 2006, er den beste jeg har. Den har til og med aluminium der de andre kontrollene har grå plast! (foran, ved headset/tastatur porten) Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Når vi snakker om stilige Xboxer; Microsoft har lansert en ny Xbox 360 for utviklere. Syns det var litt nice! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ekslusiv og digg! Om dem hadde lagd 10000stk av den hadde jeg måtte hatt en slik en. Dette skulle vært Elite. Blåfargen gjør at disctrayet ikke skriker for mye forhold til resten av konsollen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er en Elite. Eller mente du at det burde vært den vanlige Elite'n, uten noe limited-ting? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Den var faktisk pen, i motsetning til den røde. Endret 25. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er en Elite. Eller mente du at det burde vært den vanlige Elite'n, uten noe limited-ting? Jeg mener at det er denne versjonen som burde blitt solgt som Elite, selvfølgelig litt limited for å få den litt ekslusiv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er sånn Eliten burde ha sett ut. Sinnsykt pene farger og likte godt de subtile stripene på siden. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Den var faktisk pen, i motsetning til den røde. Den røde ser egentlig ganske pen ut. Mye penere ut enn på bilder iallefall Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Den blå så bra ut, men hva er det de har satt på der hvor hardisken er? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Den var faktisk pen, i motsetning til den røde. Den røde ser egentlig ganske pen ut. Mye penere ut enn på bilder iallefall Synes den røde er helt grei, men da synes jeg faktisk den vanlige er penere. Men den blå derimiot :o Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg syns iallefall at den røde er mye penere enn den hvite. Har de ved siden av hverandre nå, og den hvite ser langt ifra like bra ut som den røde Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg syns iallefall at den røde er mye penere enn den hvite. Har de ved siden av hverandre nå, og den hvite ser langt ifra like bra ut som den røde Hm... Får vi se sammenligningsbilde? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Den røde ser mye bedre ut IRL enn på bilde, men kan ta et bilde når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Rød ser hvertfall bedre ut enn grønn. For både rød, hvit og svart matcher et svart tv bord. Grønn passer ikke noen andre steder enn på soverommet gjemt under masse klær. Snakker nå om Halo Edition grønnfargen. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Den blåsvarte-greia der for utviklere var FET! ME WANTS edit: Forøvrig, den røde ser absolutt kurant ut under tv'en, og støyen er ca null. Og tilbudet til gamestop, DET var saker det. Endret 26. mars 2009 av frow Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den røde ser mye bedre ut IRL enn på bilde, men kan ta et bilde når jeg kommer hjem Hvordan ble det med det bildet? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den røde finnes ikke fotogen, det er sant. Det gjorde den utviklerboxen derimot.. Snasen liten tingest det! Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Synes den røde er drit feet der den står ved tv'n jeg..Kjøpte min idag på gamestop og det var den siste de hadde igjen, snakk om flaks.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Synes den røde er drit feet der den står ved tv'n jeg..Kjøpte min idag på gamestop og det var den siste de hadde igjen, snakk om flaks.. Mye kostet den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå