BigRazer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Syntes ikke den var så jævelig:) Kontrollen var nice Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gamestop har ett fint tilbud nå. Trur også Street Fighter 2 HD Turbo Remix skal være med i pakken. Siden jeg har siklet på en 120GB HDD siden man fikk mulighet til å kopiere spill, og jeg allerede skal ha RE5 kommer jeg nok til å Finn.no meg min gamle Launchbox 360 m/ viftestøy og manglende HDMI og skaffe meg en slik en... Selv om jeg hadde foretrukket den i svart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 En Elite, 4 spill, Xbox Live medlemskap og 200kr gavekort? Det er det jeg vil kalle et fint tilbud. Hadde det ikke vært for min pengemangel skulle jeg nesten ha kjøpt en, hadde det ikke vært for den fargen ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det der er faen meg et av de peneste tilbudene jeg noen gang har sett. WOW! Det er jo syk mye for kontantene, alle som ikke har en 360; Slå til!!! Post nummer 200 ^_^ Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 digg tilbud da! but whats the catch? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Neineineinei.. Typisk at vi ikke har gamestop i Tromsø :o EDIT: Tror dere flere butikker følger etter med samme tilbudet? Endret 3. mars 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 digg tilbud da! but whats the catch? Ingen. Tilbudene blir såpass bra når salget går ganske dårlig. I motsetning til Wii som koster mer i dag enn da den kom ut.. og har ingenting ekstra. Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Denne versjonen er vel mest sansynlig jasper pga at den er kliss ny? :rolleyes: Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Rød? Hvorfor rød? Ugh... Nei takk, esken var kulere enn selve konsollen. Ikke noe som tilsier at den røde konsollen er Resi konsollen heller. Lag en sort konsoll med Umbrella/S.T.A.R.S. logoen på sidene og jeg kjøper med en gang! Prøver heller å få tak i Simpsons 360'en på eBay :-D Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Denne versjonen er vel mest sansynlig jasper pga at den er kliss ny? :rolleyes: Ja. Disse er faktisk de første Elite maskinene som får jasper chipsettet. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg synes den var dritkul jeg. Fargen passer bra inn i stua (ja da, jeg tenker på sånne ting). Lommeboka sier nei, men hjertet og hjernen sier ja. Godt mulig det blir en blodrød Xbox på meg den 13. mars. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fargen grå alle sammen! da blender den inn med alle hybelkaninene på rommene våres! :rolleyes: Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Denne versjonen er vel mest sansynlig jasper pga at den er kliss ny? :rolleyes: Ja. Disse er faktisk de første Elite maskinene som får jasper chipsettet. Hva er det som er bra med jasper, i forhold til de andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Snasent tilbud. Hadde lett handla viss eg ikkje hadde xbox 360 fra før. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva er det som er bra med jasper, i forhold til de andre? En tråd om det finnes her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=168 Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da har jeg forhåndsbestilt en slik på Gamestop. Bytter likesågodt inn min gamle 360 Premium fra 2005 som jeg skulle få 900kr av fra Gamestop. Så da blir det 2 lapper for en Elite m/ Jasper chipset og 5stk spill, 3mnd LIVE og ett gavekort på 200 spenn.. RE5 skulle jeg som sagt uansett hatt, så da blir prisen mer 1400kr for en "Elite +" om en tenker slik. Krysse fingerene for at denne er litt mer stille en min gamle da jeg ofte streamer filmer og TV serier gjennom 360. Bare litt synd den var litt kjedelig rød, men shit au! Hvor ofte sitter jeg å ser på 360'n egentlig? Lenke til kommentar
svennaa Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bestilte en slik i dag Fikk bare 750,- for min premium jeg.. Men men, en god deal er det iallefall :-) Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det sånn at men må fysisk innom butikken for å forhåndbestille? Er seriøst fristet av dette tilbudet. Vet noen om det er mange av disse pakkene? Hvis jeg må innom butikken kan jeg like så godt dra ned på fredag den 13. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Rimelig desperat etter å benytte meg av det tilbudet der, så håper noen andre kjeder her i Tromsø kan komme med et like bra tilbud. Lite trolig dog <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå