Gå til innhold

Ny Rød Xbox 360 er her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det sånn at men må fysisk innom butikken for å forhåndbestille? Er seriøst fristet av dette tilbudet. Vet noen om det er mange av disse pakkene? Hvis jeg må innom butikken kan jeg like så godt dra ned på fredag den 13.

 

Er ikke noe forhåndsbestilling-deal. Men du kan forhåndsbestille allikevel, jeg gjorde det iallefall. Betalte 150,- i depositum.

Lenke til kommentar

Jeg har bare ett spørsmål jeg, og det er gentlig om HDMI. Er det mulig å overstyre lyden fra en HDMI kabel fra Boxen uten å måtte sende den ut igjennom tv'en og inn i annlegget gjennom høretelefon-utgangen? Bare forklaringen gjør meg svimmel. Og bruk av fiberoptisk kabel er ikke et alternativ, har arva anlegg av foreldrene mine. (Eller hva den kabelen nå heter :p)

 

Masse ekstra spill av alt annet som er gratis!

 

Det tilbudet på GameStop var nemlig snasent nemlig! Og den 13. får jeg lønning også :D

Lenke til kommentar
Jeg har bare ett spørsmål jeg, og det er gentlig om HDMI. Er det mulig å overstyre lyden fra en HDMI kabel fra Boxen uten å måtte sende den ut igjennom tv'en og inn i annlegget gjennom høretelefon-utgangen? Bare forklaringen gjør meg svimmel. Og bruk av fiberoptisk kabel er ikke et alternativ, har arva anlegg av foreldrene mine. (Eller hva den kabelen nå heter :p)

Lyden kan du hente ut fra den andre kabelen du ser bilde av her: (både optisk og vanlig rca/audio-kabler):

 

2.jpg

 

(Kabel nummer to fra venstre)

Endret av kak
Lenke til kommentar

Blargh, de har ikke godtatt forhåndsbestillinger.

 

I tillegg har de som jobber i GameStop-butikken jeg handler i kjøpt alle de røde boxene selv. Fyren viste meg esken og greier, var ganske fin :p Han sa dog at han var litt skuffet, for den røde boxen bråker mer enn den svarte, selv med nyere komponenter.

Lenke til kommentar
Blargh, de har ikke godtatt forhåndsbestillinger.

 

I tillegg har de som jobber i GameStop-butikken jeg handler i kjøpt alle de røde boxene selv. Fyren viste meg esken og greier, var ganske fin :p Han sa dog at han var litt skuffet, for den røde boxen bråker mer enn den svarte, selv med nyere komponenter.

 

Jeg var innom Gamestop på Byporten Oslo i forrige uke og ville forhåndsbestille. Der fikk jeg beskjed om å ringe på torsdag, så kunne de kanskje legge en av for meg.

Lenke til kommentar
Blargh, de har ikke godtatt forhåndsbestillinger.

 

I tillegg har de som jobber i GameStop-butikken jeg handler i kjøpt alle de røde boxene selv. Fyren viste meg esken og greier, var ganske fin :p Han sa dog at han var litt skuffet, for den røde boxen bråker mer enn den svarte, selv med nyere komponenter.

 

Hmm, de godtok min.. Har kvittering, så har vel rett på en uansett? <_<

Lenke til kommentar

Tror det var noe tull med måten han fyren hadde gjort det på, fikk ingen annen garanti for at den var bestilt liksom, han bare noterte navnet mitt og satte det på den ene boksen. Sånn i ettertid innser jeg jo at det var forbanna naivt av meg, jeg tar selvkritikk på den biten :p Så var jeg innom der i går og snakket med en annen fyr om det var mye snakk om den pakka, og da sa han at han ikke hadde fler å selge fordi de som jobba der hadde kjøpt stort sett alle selv (hadde fåtrt inn en 5-6 stykker tror jeg), og var usikker på om han ville ha igjen noen når jeg kom på fredag.

 

 

Faen ta, rett og slett!

Lenke til kommentar
Tror det var noe tull med måten han fyren hadde gjort det på, fikk ingen annen garanti for at den var bestilt liksom, han bare noterte navnet mitt og satte det på den ene boksen. Sånn i ettertid innser jeg jo at det var forbanna naivt av meg, jeg tar selvkritikk på den biten :p Så var jeg innom der i går og snakket med en annen fyr om det var mye snakk om den pakka, og da sa han at han ikke hadde fler å selge fordi de som jobba der hadde kjøpt stort sett alle selv (hadde fåtrt inn en 5-6 stykker tror jeg), og var usikker på om han ville ha igjen noen når jeg kom på fredag.

 

 

Faen ta, rett og slett!

 

Okay, har dem begynt å selge de pakkene før release da? Siden han var usikker på, om det var noen igjen på fredag hehe. Kjøpt alle selv ja hehe. service :p

Lenke til kommentar
Tror det var noe tull med måten han fyren hadde gjort det på, fikk ingen annen garanti for at den var bestilt liksom, han bare noterte navnet mitt og satte det på den ene boksen. Sånn i ettertid innser jeg jo at det var forbanna naivt av meg, jeg tar selvkritikk på den biten :p Så var jeg innom der i går og snakket med en annen fyr om det var mye snakk om den pakka, og da sa han at han ikke hadde fler å selge fordi de som jobba der hadde kjøpt stort sett alle selv (hadde fåtrt inn en 5-6 stykker tror jeg), og var usikker på om han ville ha igjen noen når jeg kom på fredag.

 

 

Faen ta, rett og slett!

 

Okay, har dem begynt å selge de pakkene før release da? Siden han var usikker på, om det var noen igjen på fredag hehe. Kjøpt alle selv ja hehe. service :p

 

De har bare kjøpt de selv, ikke lagt de ut for salg. Ja, ikke sant? Ble faktisk ganske skuffa jeg.

Lenke til kommentar

Ok, da tror jeg at jeg har fått forhåndsbestilt. Jeg var i forrige uke for å forhåndsbestille, men da fikk jeg et telefonnummer å ringe og beskjed om å ringe igjen i dag. Ringte i dag på det nummeret jeg fikk, som var til en gamestop-sentral, ikke selve butikken. Fyren snakket stor sett engelsk. Først var det litt misforståelse fordi han trodde jeg allerede hadde bestilt. Men da det var avklart, spurte han etter navn og han sa at en bundle skulle vente på meg i butikken i morgen (Byporten).

 

Er ikke sikker på at jeg er sikret en bundle ut i fra andres erfaringer her, men det er verdt et forsøk. Dessuten er det fire Gamestop butikker mindre enn fem minutter fra hverandre i Oslo sentrum. En av dem bør vel ha en bundle til salgs i firetiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...