Gå til innhold

Unike spill for 360 som ikke kommer på andre plattformer?


Enceladus

Anbefalte innlegg

Jeg trenger flere spill på min 360. Jeg er ikke glad i spill som kommer på pc senere fordi da kjøper jeg de bare der senere og ikke på 360.

 

Noen som vet om noen unike/spesielle spill på 360 som ikke kan fås andre steder enn på den konsollen? Gjerne spill med en spesiell stil :)

 

Spill jeg liker kan være feks: Beyond Good & Evil, Dead Rising eller world of Goo og spillsjangrer jeg ofte spiller er rollespill, strategispill og adventure spill :)

 

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei ingen av de. Fable 2 kommer på pc så skal heller ha det der. Det gjør sikkert gears of war også, men jeg er ikke så interessert i ren action opplevelse slik som GoW.

 

Star Ocean er ikke kommet ut enda og Lost Odyssey har jeg :)

 

Er heller ikke så fan av japanske rollespill slik at det er sagt.

 

Andre forslag?

 

Noen finurlige spill jeg ikke har fått med meg?

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar

Crackdown. Platform/Sandbox-spill der du styrer en supersterk agent som har i oppgave å rense "Pacific City" for gjengene som terroriserer byen.

 

Kameo: Elements of Power. Adventure/platform-spill der du styrer en alveprinsesse som må redde kongeriket sitt fra å bli overtatt av fienden.

 

Edit: Det er riktignok mulig at Fable 2 kommer til PC, men det er ingen bevis for at det er på vei. Gears of War 2 kommer ikke til PC. Epic Games har bekreftet det.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...