Joachim_F Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 I Takeda 3 får du oppleve maktkamp og krigføring i det føydale Japan. Les mer Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Håper det er noe allà Shogun: Total War, satt og så på det i hylla i går og lurte på å installere det. Har brukt noen timer foran det spillet, og spiller det fortsatt i ny og ne. Ninjas FTW! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ser ikke akkurat ut som en grafisk drøm, og med nytt TW rett rundt hjørnet så lukter det begrenset suksess til dette spillet her. Man savner jo shogun, så blir vel å teste dette når fullversjonen kommer. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette er vel så nærme man kan komme Shogun uten å bli saksøkt, vil jeg hevde. Men Shogun er blant mine absolutte strategifavoritter, så bevares - det kan være bra dette også. Lenke til kommentar
RedHammer750 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Spilte demoen tidligere i dag faktisk, da jeg ennå er litt lysten på shogun kamper på tross av det oppkommende Empire Total War. Selve kampanje kartet har dårlig grafikk og elendig interface, vanskelig å holde oversikt pga det. Grafikk motoren i real-time kampene ligner Shogun Total War (Samme type i allefall). Muligens en smule velpolert, men pga de få folkene man har i en hær vil jeg likevel krype til Shogun, da jeg får flere folk til prisen av marginalt dårligere grafikk og enklere oversikt. Kamera vinklene er utrolig ubehagelige, du må holde inn musehjulet og vri musa i motsatt retning av der du vil se.. Jeg prøvde å invadere nærmeste "fiende" slott, men det var bygd på ett stort fjell, og fikk ikke en gang zooma langt nok ut til og ha oversikt over hva som skjedde der oppe når jeg sendte mine folk opp, i mellomtiden kommer en fiendtlig styrke ned, og kapper flagget i kommando leiren min, så mine soldater flykter, enda de var i ferd med å utmanøvrere og knuse fienden, 10 minutter fra seier, ære, plyndring, kvinner, og de flyktet pga en kappa vinkel... Hvis jeg skulle ha sammenlignet spillet med Shogun Total War, så er nok STW fremdeles ett soleklart valg, da Takeda 3 etter, hva jeg ser, ikke er annet enn en elendig klone av Shogun Total War.. Er ikke meningen å få dette til å se ut som ett fanboy angrep eller umodent review men: Shogun Total War: Pluss: Bedre enn Takeda 3 på alle måter unntatt en. Minus: kræsjer ofte tilbake til skrivebordet på XP uansett hva slags patcher osv man legger inn. Takeda 3: Pluss: Stabilt på XP/nyere O/S enn 98. Minus: Hermer etter STW så til de grader, og gjør en dårlig jobb på det også.... Endret 24. februar 2009 av toredl87 Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Eg installerte det, startet opp, makset grafikken, startet ny campaign.. Det første eg sa når eg var komt ingame: "å i helvette" So var det quit quit quit som stod i hauet etterpå. Var horribelt det første eg såg. skulle tru det var fra tidlig 90tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå