TST Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 PC-utgaven av Tom Clancy's EndWar slippes torsdag. Vi gir bort fem eksemplarer. Les mer Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dere kommer med en anmeldelse av spillet til PC vel? Jeg har riktignok kjøpt spillet i dag, men håper på en anmeldelse uansett. Det lille dere skrev i denne artikkelen overbeviste meg ;-) Ellers vil jeg benytte anledningen til å skryte litt av dere for den overbevisende jobben dere har gjort, etter at dere skilte lag med Edda. Stå på videre! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kommer fremtidige konkurranser til å bruke svarskjema, slik det var før? Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Kommer fremtidige konkurranser til å bruke svarskjema, slik det var før? Ja, men vi har ikke anledning til å prioritere utviklingen av slik funksjonalitet nå. Det er alt for mange andre, mer prekære ting, i køen :-) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ellers vil jeg benytte anledningen til å skryte litt av dere for den overbevisende jobben dere har gjort, etter at dere skilte lag med Edda. Stå på videre! Hadde akkurat tenkt til å påpeke det samme, da dere har klart å holde mengden artikler oppe, og samtidig har høy kvalitet på det dere skriver. Kan vanskelig se for meg en bedre start. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Detter spillet skal definitivt prøves enten jeg vinner eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå