RansoM Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Snekker`n: Bios som løser problemet ditt. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 eeeh, lang tid tok denne testen a? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 eeeh, lang tid tok denne testen a? Vel,jeg sa torsdag eller fredag,i dag er det onsdag. Må vere måte på å vere rask :wink: :wink: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Så er alle testene av 400 og 4700 rambrikker oppdatert, dette fordi hk ikke tillot høy nok fsb. Nå når dette er fikset viser disse brikkene en meget god evne til overklokking og alle klarte 540 mhz og da går ikke cpu lengre, men det er grunn til å anta at brikkene har mer å gå på, men uansett skulle dette holde en stund. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 den geil 3500 brikka, hvor kjøpes den! :o Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 www.psdata.no fører Geil Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 OK,da har jeg fått lagt ut test av TwinMos Twister 3500, 3700 kommer snart. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Ja da har jeg fått ferdig begge testene av TwinMos Twister og må si at 3700 brikken får godkjent menst 3500 brikken desverre skuffet. Denne var ikke i stand til å kjøre på oppgitt hastighet med oppgitt timing, faktisk klarte den kun 400 mhz med cas 2-6-3-3. For i det hele tatt og kunne kjøre på 433 måtte timingen justeres til 2,5-8-4-4 , dette er for dårlig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Er det noen som har ønske om å få teste spesielle brikker hører jeg gjerne fra dere, så skall jeg prøve og fikse det :wink: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Er det noen som har ønske om å få teste spesielle brikker hører jeg gjerne fra dere, så skall jeg prøve og fikse det :wink: Twinmos PC3200 m/Winbond Kan jo hende a du fikk en litt dårlig brikke, eller at den rett og slett ikke fungere så bra på hovedkortet? Hvem vet. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Er det noen som har ønske om å få teste spesielle brikker hører jeg gjerne fra dere, så skall jeg prøve og fikse det :wink: Tja. Du kan jo komme en tur opp til Tromsø og "fintune" nymaskinen min når den kommer Men må bare få takke deg for de flotte/nyttige testene dine. Du har vært til stor hjelp, nå som jeg skal ha nytt innhold i kabinettet mitt :smile: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Nå er Geil Golden Dragon pc 4000 brikken på tur,vil bli testet i løpet av uken. Lenke til kommentar
turboslave Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Fin test snekkern. Jeg lurte bare på om jeg har forstått riktig at ingen av minnetypene du har testet klarer 400 mhz med timings 2-2-2-5? Hvis ikke veit du om noen som gjør det? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kjempefin denne Snekker`n. Men, hvordan fikk du butikkene til å låne ut hardware? Har du en firmaavtale med de? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kjempefin denne Snekker`n.Men, hvordan fikk du butikkene til å låne ut hardware? Har du en firmaavtale med de? du er "litt" seint ute... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Kjempefin denne Snekker`n.Men, hvordan fikk du butikkene til å låne ut hardware? Har du en firmaavtale med de? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Testrequest: Twinmos 3200 m Winbond. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Testrequest: Twinmos 3200 m Winbond. Ja,jeg sender mail på nytt i da med forespørel om å få teste denne Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Kjempefin denne Snekker`n.Men, hvordan fikk du butikkene til å låne ut hardware? Har du en firmaavtale med de? Da så. (Da kan du vel ikke være snekker? ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Kjempefin denne Snekker`n.Men, hvordan fikk du butikkene til å låne ut hardware? Har du en firmaavtale med de? Da så. (Da kan du vel ikke være snekker? ) Joda,snekker med eget firma. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå