Gå til innhold

TEST AV DDR MINNE.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så er alle testene av 400 og 4700 rambrikker oppdatert, dette fordi hk ikke tillot høy nok fsb.

Nå når dette er fikset viser disse brikkene en meget god evne til overklokking og alle klarte 540 mhz og da går ikke cpu lengre, men det er grunn til å anta at brikkene har mer å gå på, men uansett skulle dette holde en stund.

Lenke til kommentar

Ja da har jeg fått ferdig begge testene av TwinMos Twister og må si at 3700 brikken får godkjent menst 3500 brikken desverre skuffet.

Denne var ikke i stand til å kjøre på oppgitt hastighet med oppgitt timing, faktisk klarte den kun 400 mhz med cas 2-6-3-3. For i det hele tatt og kunne kjøre på 433 måtte timingen justeres til 2,5-8-4-4 , dette er for dårlig.

Lenke til kommentar
Er det noen som har ønske om å få teste spesielle brikker hører jeg gjerne fra dere, så skall jeg prøve og fikse det :wink:

Tja. Du kan jo komme en tur opp til Tromsø og "fintune" nymaskinen min når den kommer :D

 

Men må bare få takke deg for de flotte/nyttige testene dine. Du har vært til stor hjelp, nå som jeg skal ha nytt innhold i kabinettet mitt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...