Spragleknas Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 bøyer meg i støvet IMPONERENDE ..... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Hei og takk for den enormt gode responsen,det varmer et gammelt hjerte , da jeg la ut denne testen var jeg meget spent på hvordan den ville bli mottatt, så dette er over all forventning og kan innspirere til å lage flere tester av andre produkter utover høsten. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg hadde kjøpt geil golden dragon pc3500 hvis de ikke hadde hatt lys på. flott test foresten. Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg hadde kjøpt geil golden dragon pc3500 hvis de ikke hadde hatt lys på.flott test foresten. Fy deg.. tenk å sette utsendet forran overklokkings egenskaper da.. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 jeg hadde kjøpt geil golden dragon pc3500 hvis de ikke hadde hatt lys på.flott test foresten. Fy deg.. tenk å sette utsendet forran overklokkings egenskaper da.. haha ble du sur nå joda de er sikkert gode jeg tror jeg kjøper dem, å så setter noen vantec varmespredere på dem. Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 jeg hadde kjøpt geil golden dragon pc3500 hvis de ikke hadde hatt lys på.flott test foresten. Fy deg.. tenk å sette utsendet forran overklokkings egenskaper da.. haha ble du sur nå joda de er sikkert gode jeg tror jeg kjøper dem, å så setter noen vantec varmespredere på dem. Golden Dragon brikker bruker WLCSP teknologi istedenfor TSOP (eller BGA) så de utvikler ikke varme. Selv ikke ved 3.1vdimm så trenger man kjøling. Det er montert et plastikk deksel over selve minne chippene "core" for å beskytte dem. Så lite varme utvikler dem, at man faktisk har isolert dem isteden for å kjøle dem ned. Du kan så klart montere heatspreaders, men du må da montere de på plastikk dekselene. Alså er det totalt bortkastet. Du skal sikkert montere dem pga. utsendet, så hvorfor sitter jeg her og skriver.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Bust a cap in my ass om jeg har feil, men er det varmespreder på geil golden dragon PC3500 256MB? Trokke d.. etter de bildene jeg har sett.. Er vel bare value ram'en som har alu.spreder.. :-? Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 jeg skjønner pointet ditt. jeg kjøper dem da tror jeg. uten varmesprederene. Lenke til kommentar
erl Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Super test Snekker`n! Virkelig! :-) Det eneste jeg lurer på, og kanskje mange andre, er hva høy volt er. 2,8V som er høyeste for Abit IC7-G eller noe enda høyere(voltmod)? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Super test Snekker`n! Virkelig! :-) Det eneste jeg lurer på, og kanskje mange andre, er hva høy volt er.2,8V som er høyeste for Abit IC7-G eller noe enda høyere(voltmod)? Jeg kjørte alle brikkene på std volt først så da jeg klokket dem til make brukte jeg den volten som er oppgitt til maks på de forskjellige brikkene,noen har 2,7 andre 2,8. Det eneste unntaket er Geil Golden Dragon som tåler helt opp til 3,1 disse fikk jeg ikke kjørt høyere enn på 2,8v da det er maks på mitt hk,er overbevist om at jeg kunne klart bedre timing på disse med høyere volt, så jeg får vente og se hva Abit Maks 3 kommer med. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Glimrende Snekker'n, stående applaus Personlig har jeg ikke bruk for minne akkurat nå, men at noen gjør en slik test på egen tid og bekostning er bare å bøye seg i støvet for. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hei og takk for den enormt gode responsen,det varmer et gammelt hjerte , da jeg la ut denne testen var jeg meget spent på hvordan den ville bli mottatt, så dette er over all forventning og kan innspirere til å lage flere tester av andre produkter utover høsten. Skjermkort!! Hint,hint. Bare et forslag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Snekker`n: Hva med å signe seg opp som skribent for hardware.no eller overklokking.no? Du har absolutt kompetansen for det, og jeg er sikker på at flere her er enig med meg. Edit: Og hvor i nordland er det du bor? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Snekker`n: Hva med å signe seg opp som skribent for hardware.no eller overklokking.no? Du har absolutt kompetansen for det, og jeg er sikker på at flere her er enig med meg. Edit: Og hvor i nordland er det du bor? Ca 4 mil fra deg Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Lukter jeg en alianse her?! 8) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Vel, i morgen tidlig drar jeg på ferie og regner med at når jeg kommer hjem vil Geil Golden Dragon 3700 og Corsair TwinX 4000 ligge å vente på meg klare til test. Ha en fortsatt god sommer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Edit: Og hvor i nordland er det du bor? Ca 4 mil fra deg Ut med det. Jeg skal vite Og by the way...du har ikke ei overklokking.no t-skjorte og var på vei-vesene-ting på en onsdag i forrige uka? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Stemmer det var å fikk reg campingvogna Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 <usaklig> Love is in the air... dum di dam du di du deeei... </usaklig> Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Brikkene faller på plass;) Btw, kommer snart med en mini test av det nye sistemet mitt:) P4 2.4c GHz Asus P4P800/deluxe 2x256MB Geil Golden Dragon PC3500 433MHz Sapphire 9800Pro 128MB WD raptor & WD 200GB 8MB cache LianLi 6085 m/akvarium:p blir bra det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå