mcgroven Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena er rett rundt hjørnet. Les mer Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan lett bli årets spill for min del. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har fått ødelagt eneren, som var et veldig bra spill, så at begge spillene følger med her er jo supert Må skaffes. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da jeg ikke hadde Xbox forrige generasjon fikk jeg aldri prøvd 1'ern, så morsomt at begge kommer i en pakke. Slik jeg har forstått det var dette et av de bedre spillene forrige generasjon, eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det var et av de beste FPS'ene fra forrige generasjon mener nå jeg. Langt mer spennende gameplay enn både Half-Life 2, Far Cry og Halo. B) Det kom forresten til både Xbox og PC. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Gleder meg utrolig mye, jeg gleder meg mest til Escape from Butcher Bay, men Assault on Dark Athena ser kult ut å. Men det var sinnsykt rått å snike rundt i mørket med en shiv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja dette blir nok bra. Men om jeg kjøper det vet jeg ikke. Har Chronicles of Riddick på pc fra før, så må lese anmeldeser om det nye innholdet før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette skal skaffes! jeg klarte aldri fullføre Butcher Bay da jeg hadde det på xbox. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette blir gøysomt! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kult! Spelte aldri originalen, men har hørt så mykje bra om den at dette kanskje kan bli eit kjøp! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det faktum at spillet kommer 20 dager senere i Europa, synes jeg er patetisk. Det er ikke til å legge skjul på at mange - meg selv inkludert - kommer til å laste ned spillet i stedet for å vente i tre uker. Nå har jeg likevel tenkt å kjøpe spillet, men jeg ser for meg at mange fullfører spillet før det kommer ut i butikkene her, og dermed ikke gidder å kjøpe det. Det er egentlig helt latterlig at de har slike forskjeller på slippdatoene. Tror Starbreeze vil tape en god del på det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er franskmennene, tyskerne, italienerne og spanjolene sin feil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kommer til å kjøpe det uansett om det kommer 20 dager senere. Gleder meg veldig. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjøper dette spillet lett! Har originalen på PC, og kommer til å kjøpe dette på 360 uansett hvordan anmeldelsene blir på den nye delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå