mcgroven Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Capcom med skytespilloppfølger. Les mer Lenke til kommentar
Santar Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg synes ikke Lost Planet var så bra egentlig. Virker som de som likte spillet best var Capcom selv egentlig, pga alle portene og nye versjonene av spillet. Håper jo selvsagt toeren blir bra dog. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 En god nyhet Lost Planet er etter min mening ganske undervurdert av folk flest, jeg spilte fletta av det på 360 og elsket det fra ende til annen. Heftig action i nydelige miljøer, og nå som det ser ut til å bli coop tror jeg nummer 2 blir knallbra Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Synes Lost Planet er bra. Ikke et kjempespill, men mer enn godt nok, så en 2`er ser jeg frem til. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg synes ikke Lost Planet var så bra egentlig. Hehe, virket mer som en showoffmodell for DX10, ihvertfall slik jeg så på det . Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da tror jeg ikke dere har spilt det mer enn 5 minutt, for spillet har en fantastisk gameplay. Og multiplayeren var dødsbra, kunne slenge meg utfor et fjell og henge etter tauet samtidig som jeg skyter en annen spiller. Var deilig fysikk i spillet Var det en ødelagt robot på bakken kunne jeg bare demontere en gunner og bruke den. Bare håper på et ordentlig onlinesystem for PC denne gang. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da tror jeg ikke dere har spilt det mer enn 5 minutt, for spillet har en fantastisk gameplay. Og multiplayeren var dødsbra, kunne slenge meg utfor et fjell og henge etter tauet samtidig som jeg skyter en annen spiller. Var deilig fysikk i spillet Var det en ødelagt robot på bakken kunne jeg bare demontere en gunner og bruke den. Bare håper på et ordentlig onlinesystem for PC denne gang. Du mener vel at DU synes spillet har et fantastisk gameplay. Jeg synes nemmelig ikke gameplayet var noe spesielt overhodet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da tror jeg ikke dere har spilt det mer enn 5 minutt, for spillet har en fantastisk gameplay. Og multiplayeren var dødsbra, kunne slenge meg utfor et fjell og henge etter tauet samtidig som jeg skyter en annen spiller. Var deilig fysikk i spillet Var det en ødelagt robot på bakken kunne jeg bare demontere en gunner og bruke den. Bare håper på et ordentlig onlinesystem for PC denne gang. Skal ikke nekte for det nei. Første du møter er en stor monsterjævel og du må løpe en episk kamp ut i kulda eller noe sånt. Det var en særdeles dårlig start og jeg fikk dermed inntrykket av at dette var en modell for hva DX10 kan være (se så stort monster, og fysikken da), bestående av små sekvenser for å vise mer . Det er faktisk to år gammelt :o . Sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå