Holseker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som vet om der er en eller annen mulighet for å få kjøpt Final Fantasy 7 noen plass? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg så det på Spaceworld i Oslo for ikke så alt for lenge siden... Kosta flesk, sikkert samleobjekt (Flesk som i 400 kr, tror jeg) Lenke til kommentar
Holseker Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Pris blir liksom ikke så viktig på det spillet her. Er det absolutt beste spillet jeg noen gang har spillt Lenke til kommentar
Holseker Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Men tar gjerne imot flere forslag siden jeg ikke bor i oslo området Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du får tak i det på Amazon, bare husk å bestille fra den britiske siden, for i USA brukte de en annen standard på spillene enn her i Europa (NTSC i USA og PAL i EU). Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du får tak i det på Amazon, bare husk å bestille fra den britiske siden, for i USA brukte de en annen standard på spillene enn her i Europa (NTSC i USA og PAL i EU). Handlet selv på ebay.co.uk når jeg bestilte ett par spill. Det er straffen for at jeg ikke tok vare på spillene som lite, lånte dem bort osv osv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h__1...sprefix=final+f Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Lå ett eksemplar på QXL for ikke lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå