E-Dog Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kom over denne artikkelen som demonstrerer forksjellen i hastighet (lasting) mellom nettleseren i "gamle" Nintendo DS og nye DSi: http://my.opera.com/Nplus/blog/n-dsi-ds-br...surprise-ending Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Meget stor forskjell ja. Har nettleseren på min DS Lite, men bruker nå stort sett bare mobilen da den er raskere. Med DSi ser det meget bra ut. Den har jo raskere CPU og mer RAM, så det burde hjelpe en del. Lovende. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Eneste portable nettleseren som virker er Safari på en iPhone. At DSi går kjappere betyr fint lite da man fortsatt er nødt til å knote for å bevege seg og zoome. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Den ser i det minste ut til å bli en bra oppgradering fra nettleseren til mobilen min. Jeg kommer stort sett til å bruke den til å sjekke innboksen min og to-tre nettsider, så jeg vil nok bli fornøyd med den. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du har ikke en iPhone regner jeg med Men joda, jeg ser at begrenset bruk går kanskje greit. Etter at iPhone kom inn i mitt liv bruker jeg mer internett enn noengang før. Takk og pris for mobilt bredbånd Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Nei.. Jeg må nøye meg med en nokia-mobil med supertreigt nett. Det skal bli godt å bruke en maskin der jeg slipper å betale penger hver gang jeg vil surfe litt på nettet. Endret 3. mars 2009 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå