sifo Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Nextgentel er søppel, jeg vil fraråde Dere det på det sterkeste!!! Jeg bestillte linje hos ngt men måtte vente i over 3 månder før De kom og instalerte, vi måtte ringe og påminne Dem hele tiden og det tar MINST 30-40 min før du kommer igjennom på tlf!!! Så Dere må reine med en skyhøy tlf regning.... Vi dro til og med opp til Diriktøren som holder til i Lysaker i Oslo, snakket med han og klaget på ventingen og masse brutte løfter, da fikk vi linjen etter 1 månd, så han var ok! Men det hjelper ikke når resten av bedriften er søppel!!! De lover og lover men holder ingenting!! Og ikke som om det er nok, men det sender regninger som der passer dem. Vi fikk til og med en regning som gikk oppigjen på samme periode som en annen vi hadde betalt for. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg må jo bare si det at nei, jeg er heller ikke fornøyd med NGT. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 jeg til gjengjeld er godt fornøyd bla bla bla.... nå igjen ? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Har hatt mye slikt med Telenor som leverer ADSL til meg. Aldri noe regningsrelatert, det har stemt hele tiden men mye venting og dårlig kundeservice. Tror de fleste leverandørene surrer litt innimellom. PS: Du bør ikke bruke store fonter i topic. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg er veldig fornøyd med NGT jeg, aldri hatt noe tull med de i det hele tatt jeg. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg er forsåvidt fornøyd med NGT, men som tidligere nevnt, så er kundeservicen altfor dårlig. Har en kompis som jobber der oppe og han sier at de er veldig underbemannet på supportsiden. Har prøvd 2-3 ganger å ringe til dem selv, men hver gang må jeg vente så lenge at telefonen min slår seg av selv.... :o mvh dacourt Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Direktøren på Lysaker? Hva pokker er det for tull. Han bor nok i Bergen du. Om du måtte vente 3 måneder på å få installert bredbåndet ditt så kommer det nok av andre grunner enn at du gikk i glemmeboka. Grunnen til at Telenor kan levere så raskt de aller fleste steder i Norge er at de eier linjenettet. Andre leverandører må leie dette og havner da bak i køen. Om sentralen ikke er utbygd må du vente, om linjekapasiteten i sentralen eller nettet er full må du vente. Angående faktura er det av og til noen feil, men ikke verre enn at det blir ordnet opp i. Betaler man regningene sine i tide, sier i fra med en gang om noe er feil og gjerne dokumenterer hva som er feil og hvorfor så ordner ting seg med en gang. Betal regningen uansett, legg inn en klage, så får du det i hvertfall tilbake, det er min erfaring. Når det er snakk om selve tjenesten til NGT så er den blant Norges beste slik jeg ser det. Ser ellers ikke poenget med en slik tråd. Bare søppel og drittslenging jo. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Terningkast 6! :-) Fikk levert da jeg skulle, aldri hatt noe som helst problemer..... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Terningkast 6! :-) Fikk levert da jeg skulle, aldri hatt noe som helst problemer..... samme sier jeg Tror de fleste selskaper som selger bredbånd er underbemannet for tiden. Som regel så kommer man fort igjennom hos Telenor på kundeservicen, men hos andre så må man vente i evigheter.Hittil så er jeg fornøyd med Nextgentel.skal flytte 100 meter ned i gata her snart, håper det ikke blir noen problemer med flytting av linjen da. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 TTT = Ting Tar Tid NGT er ihvertfall intet unntak, men den som venter på noe godt Tok lang tid før jeg fikk det, men når det først var oppe, så går alt flott. Får jo også mer båndbredde enn en betaler for Lenke til kommentar
KjellMagne Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 NGT's fakturaavdeling er etter min erfaring meget dårlig. Betalte inn en månedsavgift for mye. Har siden prøvd å få pengene tilbake i over 4 måneder nå. Masse telefoner og emailer uten at jeg har fått annet svar enn at "de jobber med saken". Sier opp straks bindingstid er over. Lenke til kommentar
sifo Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 til Hedeon Du vet ikke helt hva du snakker om ser jeg... Hvis du hadde vist hva du snakker om, da hadde du også vist at hovudkontoret er i Bergen JA, men det har en avdelign i lysaker også. Hvis du er så ivrig etter å komentere andre så VIT HVA DU SNAKKER OM FØRST!!!! Og som alle burte vite har alle "større" kontorer en direktør! Oslo NextGenTel As Lysaker Torg 2, 3 etg. 1327 Lysaker Telefon: 67 81 93 80 Faks: 67 81 93 41 Hvis du går inn på sidene til Ngt vil du til og med få bilde av direktøren. Så vit hva du snakker om, og jeg tror du burte holde deg til PlayStasjon. Lenke til kommentar
sifo Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Du vet ikke helt hva du snakker om ser jeg... Hvis du hadde vist hva du snakker om, da hadde du også vist at hovudkontoret er i Bergen JA, men det har en avdelign i lysaker også. Hvis du er så ivrig etter å komentere andre så VIT HVA DU SNAKKER OM FØRST!!!! Og som alle burte vite har alle "større" kontorer en direktør! Oslo NextGenTel As Lysaker Torg 2, 3 etg. 1327 Lysaker Telefon: 67 81 93 80 Faks: 67 81 93 41 Hvis du går inn på sidene til Ngt vil du til og med få bilde av direktøren. Så vit hva du snakker om, og jeg tror du burte holde deg til PlayStasjon. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Sifo, lol? Please ikke drit deg mere ut nå. På Oslo kontoret sitter det et par folk, og den jeg tipper du har pratet med der er en kar som sitter som helpdesks forlengede arm i Oslo, han er den eneste som tar i mot kunder i Oslo. Jeg vet faktisk veldig godt hva jeg snakker om når det gjelder NGT. Playstation kan du ha for deg selv, ikke begynn å bli useriøs nå. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Kan ikke si så mye om NGT, siden jeg ikke har fått det (enda)... Men det var sleipt av dem å si at jeg kunne få bredbånd, og etter en uke si at jeg ikke kunne. Det får være grenser på å bestemme seg. Det er jo helt lame å lokke kunder med å si at man kan få det når de må gjøre en "research" for å finne ut om det de sier er sant... Hvis dere skjønner... Reaksjonen på e-mailen om at bredbånd fra NGT ikke var mulig i mitt område var: :o :x :x :x Lenke til kommentar
sifo Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Gå og legg deg da!! Det er du som driter deg ut!!! Du fikk adr. og navnet er Direktør Bredbåndstjenester Morten Brusletto. Hvis du har hjerne og kapasitet nok oppi der, så logg deg inn på Nextgentel og klikk deretter på bredbånd hjemme så finner du bilder av 5 direktører. Ja 5 stykk!! det har 5 kontorer, bergen,stavanger,kristiansand,oslo og trondheim!!! :-? Kanskje du burte holde deg til Nitendo, jeg tror PlayStasjon blir litt for mye for deg lille gutt...!!! Lenke til kommentar
sifo Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Til opplysningen 1881. Det samme sa de til oss til å begynne med, det var en av grunnene til at det tok så lang tid før vi fikk linje. Jeg annbefaler Firstmile, de har topp service, rask levering, tar tlf med en gang, billig, kan oppgradere til VDSL 12500kbt ned og opp 6500kbt. Dem er et lite firma som tar vare på kundene og yter veldig god service. Jeg har prøvd NGT,UPC og FIRSTMILE. NGT er søppel,dårlig service. UPC er OK og FIRSTMILE er TOPP :smile: Lenke til kommentar
Chief Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Gå og legg deg da!! Det er du som driter deg ut!!! Du fikk adr. og navnet er Direktør Bredbåndstjenester Morten Brusletto. Hvis du har hjerne og kapasitet nok oppi der, så logg deg inn på Nextgentel og klikk deretter på bredbånd hjemme så finner du bilder av 5 direktører. Ja 5 stykk!! det har 5 kontorer, bergen,stavanger,kristiansand,oslo og trondheim!!! :-? Kanskje du burte holde deg til Nitendo, jeg tror PlayStasjon blir litt for mye for deg lille gutt...!!! Morten Brusletto, jobber ikke i Oslo. Han kan jo ha vært der en gang når du kom for å sutre. Men alle direktørene sitter i Bergen, ikke engang gidd å motsi meg på det iallfall. -Chief- Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 NextGenTel har følgende direktører: Administrerende direktør: Olav Stokke Kvalitetssikringssjef: Hans Erik Stokke Direktør Leveranser: Helge Vindenes Direktør Systemdesign: Odd K. Høydalsvik Finansdirektør: Lars Erik Larssen Direktør Nett: Bjørn Nilsen Direktør Bredbåndstjenester: Morten Brusletto Salgsdirektør: Trond Erik Bognø Markedsdirektør: Morten Ågnes Alle sitter i Bergen. Ingen av dem tar i mot kunder. Bare tro meg på det, ok? Greit å være missfornøyd med en isp, men drittslengning hører ingen steds hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg