Joachim_F Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ryktene om en ny PSP har fått mer vind i seilene. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som tror det kommer til å bli en psp med helt ny maskinvare da? Altså litt kraftigere? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sony lager jo både TVer, kameraer og alt mulig rart, så det kan jo være noe slikt også. Men en ny PSP hadde vel vært foretrukket for oss gamere Lenke til kommentar
xfs Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 snart kommer det reklame på tv; "The new sony psp-4000 is not just a gamer console, Its also a TV, Camera, Phone, Music player and it has touch screen!" lol sry for engelsken min.. Lenke til kommentar
Tuckiozi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 snart kommer det reklame på tv;"The new sony psp-4000 is not just a gamer console, Its also a TV, Camera, Phone, Music player and it has touch screen!" lol sry for engelsken min.. iPsp? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skjermbildet er jo helt likt som menyen på min GP2X AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå