Joachim_F Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Enda et studio har reist seg fra askene etter Age of Empires-utvikleren Ensemble Studios. Les mer Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det Ensemble Studios som lagde Age of Empire 3? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja. Spiller fortsatt Age of Empires 2, fantastisk bra spill. Kunne likevel godt tenkt meg flere gode alternativer til det, men ingen spill jeghar likt like godt. Kanksje vi får se AoE 4? Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gi oss AoE2 med nymotens grafikk og forbedret gameplay. Det spillet er utrolig. Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Får håpe de klarer å koke sammen noe like bra som AoE2. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis begge studioene lager spill på høyde med tidligere titler fra Ensemble, blir jeg fornøyd Tviler dog på et AoE 4, da jeg ikke er sikker på dette med rettigheter og slikt. Jeg tviler hvertfall på at en gruppe fra teamet automatisk får rettighetene til sine gamle spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor la MS ned Ensemble, egentlig? Virker jo veldig poengløst - særlig når de starter igjen med en gang. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Finanskrise, antakeligvis. Allikevel meningsløst, ja, ettersom jeg er sikker på at de drar inn mye mer penger en mange andre under MS. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Da for vi håpe på et nytt age of empires spill Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan ikke si jeg er noe annet en glad for denne nyheten. Allikevel tviler jeg litt på AoE4 av samme grunner som ShampooMacTavish. Tviler ikke på at de koker sammen enda en kvalitetstittel da:) Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Høres ikke ut som AoE4 nei Q: What kind of game are you making?A: It's fast, fun and addictive. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ah, koselig! Fint at vi ser nye studioer i disse triste tider Personlig håper jeg også på AoE IV, og, vel, ikke en blåkopi av II'ern, men mer en kryssning med III'rn. Den hadde mye bra den, og. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Så lenge det er AOE er det bra. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil ha et nytt Rise of Nations og selvfølgelig et nytt Age of Empires 2 Rise of Nations http://www.microsoft.com/games/RiseofNations/ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil ha et nytt Rise of Nations og selvfølgelig et nytt Age of Empires 2 Rise of Nations http://www.microsoft.com/games/RiseofNations/ Er ikke Ensemble som stod bak Rise of Nations. Forøvrig et genialt spill. Et nytt AoE eller AoM er høyt på ønskelisten ^^ Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Håper det blir nytt AOE, jeg bare elsker toern og treern! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg vil ha et nytt Rise of Nations og selvfølgelig et nytt Age of Empires 2 Rise of Nations http://www.microsoft.com/games/RiseofNations/ Er ikke Ensemble som stod bak Rise of Nations. Forøvrig et genialt spill. Et nytt AoE eller AoM er høyt på ønskelisten ^^ Var det ikke? Hmm men det var microsoft som eide studioet da Rise of Nations minner også mye om age of empires. Endret 24. februar 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå