Gå til innhold

Tunge tap for Funcom

Anbefalte innlegg

Jeg spilte fra release og spilte i 3-4 måneder etter release. St det ikke finnes quester i det hele tatt etter lvl 50 er jo faen meg bare helt latterlig. Si hva du vil om spillet nå, men spillet skuffet i så stor grad og hadde så mange feil og mangler at jeg ikke betaler for mer spilletid før jg er helt sikker på at det er fikset.+at jeg vil se at FC tar vare på spillerne og gir dem et realt tilbud, noe de suger totalt på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen quests etter level 50? Isåfall så er du en evneveik spiller som har ramla gjennom alle questene med høyere level spillere eller så har du rett og slett MISFORSTÅTT helt. Det er mangel på quest fra 70-80, men opp dertil er det mange quests. Har du ikke nok quests allikavel så er det quests do har oversett, quests chains eller så har du ikke utforsket områdene fult. Ymirs pass er vel også i den level rangen, så er uansett haugvis med quests atm.

Lenke til kommentar
Ingen quests etter level 50? Isåfall så er du en evneveik spiller som har ramla gjennom alle questene med høyere level spillere eller så har du rett og slett MISFORSTÅTT helt. Det er mangel på quest fra 70-80, men opp dertil er det mange quests. Har du ikke nok quests allikavel så er det quests do har oversett, quests chains eller så har du ikke utforsket områdene fult. Ymirs pass er vel også i den level rangen, så er uansett haugvis med quests atm.

Så du sier at når det var released så kunne jeg bare hoppe ut i ymirs pass? Hvis ikke jeg har misforstått så er dette noe som har blitt addet seinere. Les innleget mitt en gang til. Tror heller ikke du har fulgt med, da mange har forlatt spillet nettop pga det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Så du sier at når det var released så kunne jeg bare hoppe ut i ymirs pass? Hvis ikke jeg har misforstått så er dette noe som har blitt addet seinere. Les innleget mitt en gang til. Tror heller ikke du har fulgt med, da mange har forlatt spillet nettop pga det jeg skriver.

Selv UTEN Ymirs pass , er det tonnevis quester lvl 50+.Men som han sier , du må bruke hode littegrann , og bevege deg litt rundt omkring.Det er ikke som WoW der du blir ledet rundt som en hodeløs kylling.

Men hvorfor orke skrive hvordan AoC var for 1 år siden , det er mye mer morro å skrive om hvordan det er nå.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Er nok lite man kan forandre på angående instancering desverre. Som verdenen og spillet er bygd opp nå er det ikke på noen som helst måte mulig å lage en "sømløs" verden, områdene er for spredt og å måtte endre på dette kan ta opp til år muligens, så tviler dette er noe FC kommer til å gjøre noe med, er nok bare å vende seg til det.

Grunnen til loading mellom zonene er for å gi datamaskinen litt pusterom før man beveger seg rundt i en zone. Når du loader så laster den inn hele verdenen, slik at du kan se på store avstander, men høykvalitets teksturene ser du ikke, og blir ikke loada før du er nærme nok.

Man kan argunementere mye for og mye mot denne typen, men nå er det nå blitt sånn.

Lenke til kommentar

Selv UTEN Ymirs pass , er det tonnevis quester lvl 50+.Men som han sier , du må bruke hode littegrann , og bevege deg litt rundt omkring.Det er ikke som WoW der du blir ledet rundt som en hodeløs kylling.

Men hvorfor orke skrive hvordan AoC var for 1 år siden , det er mye mer morro å skrive om hvordan det er nå.

Bevare meg vel! :roll: Det var da måte på hvor tr00 og erkedefensiv man skulle være.

Er dere virkelig så langt nede i fanboyavgrunnen at dere ikke skjønner at det er absolutt relevant å snakke om hvordan spillet var ved launch? Hvis dere visste litt om deres dyrebare skatt, hadde dere forstått at pga spillet var totalt uferdig da det kom ut, er det mange som ikke vil dra til hyboria om de fikk betalt for det.

Lenke til kommentar

Bevare meg vel! :roll: Det var da måte på hvor tr00 og erkedefensiv man skulle være.

Er dere virkelig så langt nede i fanboyavgrunnen at dere ikke skjønner at det er absolutt relevant å snakke om hvordan spillet var ved launch? Hvis dere visste litt om deres dyrebare skatt, hadde dere forstått at pga spillet var totalt uferdig da det kom ut, er det mange som ikke vil dra til hyboria om de fikk betalt for det.

Tull og tøys ! Jeg har 4-5 MMOs gående og er ikke spesielt fanboy på noen av dem.Jeg er bare en av dem som er lei dere som mjæler om det samme i post etter post hvor fortvila dere var at ikke AoC var blankpolert og perfekt ved release og hvor mye dere hater Funcom og hvordan hatet deres gnager som varme jern.

Når man i tillegg klager over ting som egentlig kommer av ens egen udugelighet ja da blir det bare for dumt.

Er folk her som påstår at det ikke er quester etter lvl 50 ,,,, slike kan bare holde kjeft hvis de ikke vet hva de snakker om.

Det blir interessant hvordan dere skal hive dere over DarkFall og rive det i stykker og deretter lene dere til klagemuren i flere år og tørke tårer.

Lenke til kommentar

Tull og tøys ! Jeg har 4-5 MMOs gående og er ikke spesielt fanboy på noen av dem.Jeg er bare en av dem som er lei dere som mjæler om det samme i post etter post hvor fortvila dere var at ikke AoC var blankpolert og perfekt ved release og hvor mye dere hater Funcom og hvordan hatet deres gnager som varme jern.

Når man i tillegg klager over ting som egentlig kommer av ens egen udugelighet ja da blir det bare for dumt.

Er folk her som påstår at det ikke er quester etter lvl 50 ,,,, slike kan bare holde kjeft hvis de ikke vet hva de snakker om.

Det blir interessant hvordan dere skal hive dere over DarkFall og rive det i stykker og deretter lene dere til klagemuren i flere år og tørke tårer.

Hva er det du babler om? Jeg er leder av en seriøs darkfall klan og har ikke sagt et ord om mangel på quester. Du bør innta sedative midler, hvis du snakker til meg som en del av noe "gruppe". Blankpolert? Når 20% av mobs svever i lufta på ryggen og ikke kan angripes er det bare mangel på polering? Hater funcom? Jeg skriver til stadighet at jeg håper de får orden på økonomien. Voks opp. Seriøst.

Lenke til kommentar
Hva er det du babler om? Jeg er leder av en seriøs darkfall klan og har ikke sagt et ord om mangel på quester. Du bør innta sedative midler, hvis du snakker til meg som en del av noe "gruppe". Blankpolert? Når 20% av mobs svever i lufta på ryggen og ikke kan angripes er det bare mangel på polering? Hater funcom? Jeg skriver til stadighet at jeg håper de får orden på økonomien. Voks opp. Seriøst.

20 % av mobsa svever på ryggen ? Dette er løgn og vrøvl fra ende til annen , aldri jeg opplevd.Jeg opplevde riktignok fra release at enkelte mobs ikke kunne angripes men dette ble raskt luket ut.Ja du er en av de som mjæler om gamle feil.

Tror du hjertebarnet ditt DarkFall har mindre bugs enn AoC ved release ? Hvordan går det med serverene foressten ? Kanskje du da stiger ned fra din hvite hest etter å ha spilt DF en stund, blir interessant.Jeg forventer også at gruppen din holder trykket oppe og kommer til å messe opp og ned hvilke feil DF hadde ved release , dere har vel ikke annet å gjøre.Dette gjelder ikke bare deg , men en hel haug gnålere her.

Lenke til kommentar

20 % av mobsa svever på ryggen ? Dette er løgn og vrøvl fra ende til annen , aldri jeg opplevd.Jeg opplevde riktignok fra release at enkelte mobs ikke kunne angripes men dette ble raskt luket ut.Ja du er en av de som mjæler om gamle feil.

Tror du hjertebarnet ditt DarkFall har mindre bugs enn AoC ved release ? Hvordan går det med serverene foressten ? Kanskje du da stiger ned fra din hvite hest etter å ha spilt DF en stund, blir interessant.Jeg forventer også at gruppen din holder trykket oppe og kommer til å messe opp og ned hvilke feil DF hadde ved release , dere har vel ikke annet å gjøre.Dette gjelder ikke bare deg , men en hel haug gnålere her.

Ærlig talt, det er jo fullstendig umulig å føre en diskusjon med deg når du er så langt inne i conanrusen din.

Har du hørt om demonic picts? Løgn og vrøvl? Det var mange quests som ikke kunne gjøres pga dette.

Det ble heller ikke raskt fikset. Mjæler om gamle feil? Hvor gammel er du egentlig? Jeg hater å bruke aldersargumentet, men det er jo tydelig at du ikke kan være mange åra siden du presterer å skrive noe så hinsides bortinatta idiotisk.

Temaet her er TUNGE TAP FOR FUNCOM. Hvorfor tror du de lider tunge tap? Tror du virkelig de som fikk skrekkopplevelser ved launch bryr seg overhodet om litt DX10 dall her og der i patcher?

Få en grunnleggende oversikt over en sak før du begynner å drite deg så grasalt ut.

Hjertebarnet mitt Darkfall? Herregud. Først anklager du meg og min "gruppe" for å gå løs på darkfall, så blir det plutselig hjertebarnet mitt? Og deretter presterer du å si at du forventer at jeg og min "gruppe" går løs på darkfall pga feil ved release, setningen etter du kalte det hjertebarnet mitt. Jeg er overhodet ikke del av noen gruppe, men det er tydeligvis totalt umulig for deg å forstå.

Leser du igjennom virvarret ditt før du poster det i det hele tatt?

Lenke til kommentar

"Få en grunnleggende oversikt over en sak før du begynner å drite deg så grasalt ut."

Sier _DU_ ?

Du som ikke vet hvordan man skal spille siden du klarer å gå tom for quests i lvl 50 zonen, er du som ikke har peiling på hva du snakker om, siden du tydeligvis har liten eller INGEN insikt i hvordan spillet er nå.

Slik spillet var med release så har det så klart noe å si i saken, ingen tvil om det, men det har vært en befolkningsøkning i 2009 så langt, og tror den vil forsette, nettopp fordi mange av hatsarumentene dine er fikset, men siden du virkelig ikke klarer å inse faktaene om hvordan spillet er nå uten å kalle andre fanboys av de som faktisk forsatt spiller det og vet hvordan det er, så skal du så klart få love til å leve i den egen lile sfære av hat.

Lenke til kommentar
Det er ihvertfall det som gjør at jeg går lei ihvertfall, jeg får ikke den community følelesen. Selv om jeg totalt hater World of Wacraft så får man nesten lyst til å spille det pga miljøet alene, det er store og åpne soner med masse fellesplasser hvor folk henger. Sånt finner man ikke i AoC.

Skal du gå å henge med folk , dra til en by da vel.Slik er det i AoC og slik er det faktisk også i WoW , folk henger i byene.

Hjelper fint lite når det er 20+ instanser av det området.

Lenke til kommentar

Ang emne på tråden: AoC skipet er på vei ned, men fortsatt ser jeg Norske skribenter som skryter spillet opp i skyene. Er det ikke på tide å inse at AoC haddet altfor mange elimentære feil for å være et MMO spill til værken å bli årets spill eller være et spill som fortjente høy score i reviews.

At AoC gjør mye for å redde stumpene nå har veldig lite å si. Reviews med gode score tok feil pga de haddet ikke oppdaget feilene\manglene som begynnte ved lvl 40+, det var ikke et bra MMO spill (av veldig mange grunner).

Det er tungt pga AoC er et kult konsept samt det er Norskt, men tallene har nå bekreftet at dette har blitt en stor flopp med et brakendet underskudd.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Om AOC så er et dårlig MMO, er det alikevel det beste MMO har prøvd. Forsetter dem å utvide det, kan det bli bra. Selv om det ser dårlig ut nå, har jeg ikke mistet troen helt enda, jeg gir spillet litt tid for å ta seg opp, så skal det nok få en ny sjangse

Lenke til kommentar
"Få en grunnleggende oversikt over en sak før du begynner å drite deg så grasalt ut."

Sier _DU_ ?

Du som ikke vet hvordan man skal spille siden du klarer å gå tom for quests i lvl 50 zonen, er du som ikke har peiling på hva du snakker om, siden du tydeligvis har liten eller INGEN insikt i hvordan spillet er nå.

Slik spillet var med release så har det så klart noe å si i saken, ingen tvil om det, men det har vært en befolkningsøkning i 2009 så langt, og tror den vil forsette, nettopp fordi mange av hatsarumentene dine er fikset, men siden du virkelig ikke klarer å inse faktaene om hvordan spillet er nå uten å kalle andre fanboys av de som faktisk forsatt spiller det og vet hvordan det er, så skal du så klart få love til å leve i den egen lile sfære av hat.

Jeg ler meg virkelig i hjel av deg. Enten går du på sterke hallusinogener, ellers har du en sansemessig defekt hva synet angår. NÅR har JEG sagt noe om mangel på level 50 quests? Dere er så håpløse debattanter at jeg får fysisk vondt i meg når jeg leser ting dere klarer å smøre i hop. Generalisering av groveste grad, samt total forveksling av forumbrukere.

Noen folk burde ikke hatt internettilgang.

Lenke til kommentar

Vel, akkurat den skal jeg være enig, at der må jeg ha glippet litt, så et poeng til deg der.

Og mens vi snakker diskusjon, en god debantant lar seg ikke provosere eller tyr til person angrep for å vinne en diskusjon. Jeg har allerde tapt men bryr meg fint lite om det, mer interessant å se hvor mye fantastisk tull du klarer å drite ut av kjeften.

Men uansett, skal la the god of diskusjon få være litt i fred.

Men er forsatt et svært viktig poeng at mange av feilene som er blitt nevnt er feil som for lengst er rettet in-game.

Og man trenger ikke være fanboy for å si det, men vi som faktisk spiller spillet og som vet hvordan det er burde ha rett til å pressissere hva som faktisk er tilfelle in-game nå uten at folk skal hyle fanboys.

Er ingen av oss som har problemer med å nevne 20 ting som er store feil med AOC, men er forsatt mye bra i spillet. Er alltid to sider av en sak, positivt negativt. Desverre så har det negative en tendens til å bli altomskyggende, hvertfall i slike diskusjoner som her.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Vel, akkurat den skal jeg være enig, at der må jeg ha glippet litt, så et poeng til deg der.

Og mens vi snakker diskusjon, en god debantant lar seg ikke provosere eller tyr til person angrep for å vinne en diskusjon. Jeg har allerde tapt men bryr meg fint lite om det, mer interessant å se hvor mye fantastisk tull du klarer å drite ut av kjeften.

Men uansett, skal la the god of diskusjon få være litt i fred.

Men er forsatt et svært viktig poeng at mange av feilene som er blitt nevnt er feil som for lengst er rettet in-game.

Og man trenger ikke være fanboy for å si det, men vi som faktisk spiller spillet og som vet hvordan det er burde ha rett til å pressissere hva som faktisk er tilfelle in-game nå uten at folk skal hyle fanboys.

Er ingen av oss som har problemer med å nevne 20 ting som er store feil med AOC, men er forsatt mye bra i spillet. Er alltid to sider av en sak, positivt negativt. Desverre så har det negative en tendens til å bli altomskyggende, hvertfall i slike diskusjoner som her.

Når jeg blir latterliggjort svarer jeg på tiltale :)

Poenget med å nevne feilene/problemene ved launch, er nettopp det. Det er pga det var flust med problemer ved launch at så mange ga opp spillet for godt. Jeg savner conan og hørte senest i går på soundtracket før jeg la meg, så å definere meg som noe conan hater blir så hinsides tåpelig.

Lenke til kommentar

Må si denne diskusjonen tok en interessant vending.

Jeg "heiet" i starten på "AoC-elskerne", men nå er det jo Tørrfisk (som slettes ikke er noen "AoC-hater") som holder seg saklig. Jeg sier ikke at noen av dere andre som tok del i diskusjonen er store Conan fanboys, men dere virker jaggu som det når dere sier "mer interessant å se hvor mye fantastisk tull du klarer å drite ut av kjeften" og "ja du er en av de som mjæler om gamle feil" når han knapt har deltatt i diskusjonen fra før.

Hjertebarnet mitt Darkfall? Herregud. Først anklager du meg og min "gruppe" for å gå løs på darkfall, så blir det plutselig hjertebarnet mitt? Og deretter presterer du å si at du forventer at jeg og min "gruppe" går løs på darkfall pga feil ved release, setningen etter du kalte det hjertebarnet mitt. Jeg er overhodet ikke del av noen gruppe, men det er tydeligvis totalt umulig for deg å forstå.

Jeg ble forvirret selv.

Lenke til kommentar

Når itemspatchen kommer om ikke så lenge, trenger man ikke være fanboy for å skjønne at AoC er fatisk et av de beste low-fantasy MMOs som er ute nå - såppas bra har det blitt etter release.

Fleste parten av millionen som prøvde AoC ved release har sagt at de er positive til en tilbakekomst når spillet blir bedre.Og fortsetter denne strømmen av spillere gjennom 2009 , så tjener Funco, gode penger på AoC.

Jeg er med i en Norsk guild og har hatt en MEGA oppgang etter jul , vi teller i dag 512 karakterer !

Så alt er ikke svart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...