Fishermang Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror neppe jeg gidder å prøve det uansett hva slags oppdateringer de kommer med, med mindre de faktisk gir bort gratis spilletid. Tror faktisk det hadde vært det lureste Funcom kunne finne på å gjøre - dette er simple men ekstremt effektive reklametriks. Ellers, fortjener de alt det negative dem får.. Uansett hva som skjedde, er det de som reprenterer spillet. Er ikke det ganske idiotisk å se ting som var lovt ved launch, og som fortsatt ikke finnes 8 måneder senere? Som blir atter en gang lovt å komme med neste update om "noen måneder" slik noen sa ovenfor? Funcom virker sløve, dårlig organiserte, urealistiske og definitivt ikke hardt jobbende. Tipper de sitter og diskuterer og planlegger og driver med loggføring... Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Funcom får som fortjent. De hypet AoC til ekstreme høyder og ga ut ett bug-infisert makkverk av ett spill. unnskyld meg, men HAR du spilt spillet i nåværende periode? Har du? Hvis nei, da har du ingen rett å skrive det du skriver nå. dette er fordi situasjonen er ganske annerledes nå.. Du kan ikke være overrasket når spillet var så dårlig som det var da det kom ut. Det manglet helt fundamentale ting, som at forskjellige items skal bety noe, eller stats for den saks skyld. Slike ting "tilgis" aldri, når man betalte penger i starten, fordi man var lovt et bra spill. Funcom var screw-ups, grunnet press fra de som investerte i spillet, men også fordi de ikke klarte å følge opp sine egne planer. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Og dette vet du fordi? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Til han som sier at items ikke betyr noe og at det er en tragedie, det ble jo sakt helt tilbake fra før beta at AOC skulle fokusere mer på spillerferdigheter enn items. At de nå har gått over til items-fokusering er fordi såpass mange ønsket det, men da har de igjen gått imot seg selv for det var ikke det som var ment. Og at Funcom er late? Husker du artikkelen hvor ansatte snakket ut pga at funcom hadde brutt loven med å tvinge ansatte til å jobbe mer overtid enn tillat, og at de hadde hatt et sykelig press på de ansatte.. Tror ikke du kan komme å gnåle om at de er late da. I tillegg så tror jeg at FC planla og vente med release til de hadde alt de hadde lovet implentert i spillet, men grunn press og mange andre faktorer ble det da sluppet ut, og spillet var ikke helt ferdig. Men de som spiller, eller begynner å spille i dag har et helt annet inntrykk enn hva man fikk med release. Spillet er blitt mye bedre, og patchene er bra. Blant annet så, som nevn x-antall tidligere, kommet 3 (!) nye dungeons i bare denne patchen alene, som kom sist uke. Endret 24. februar 2009 av The Very End Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Funcom får som fortjent. De hypet AoC til ekstreme høyder og ga ut ett bug-infisert makkverk av ett spill. unnskyld meg, men HAR du spilt spillet i nåværende periode? Har du? Hvis nei, da har du ingen rett å skrive det du skriver nå. dette er fordi situasjonen er ganske annerledes nå.. Han sa vel at de GA UT et buginfisert spill? Ikke at det var sånn idag. AOC skulle aldri sett dagens lys i mai 08. De skulle Holdt det tilbake til hvertfall over sommeren. Men føler utgivere og sånn følte et visst press etter å ha lagt mye penger i det og den kommende utvidelsen til WoW var på vei. Historien er hvertfall (heldigvis) en annen idag Får håpe releasen i Russland og Polen går bra. Øst Europa er et populært område for Conan franchisen. (Husker ikke hvor jeg så tallene). Age of Conan fortjener og få leve. Det har blitt det spillet det skulle vært til release Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Funcom får som fortjent. De hypet AoC til ekstreme høyder og ga ut ett bug-infisert makkverk av ett spill. unnskyld meg, men HAR du spilt spillet i nåværende periode? Har du? Hvis nei, da har du ingen rett å skrive det du skriver nå. dette er fordi situasjonen er ganske annerledes nå.. Har jeg gjort det? JA! jeg har kjøpt spillet, og er godt i gang å lvle. Har ingen ytelsesproblemer, ingen problemer å spille selve spillet. det er folk på serverne. syns at dette er noe nytt, og litt greit å teste det ut. Men syns at "spell" effektene kunne ha vært mye bedre. Syns ikke at det er så bra, rent grafisk. Hmm. det var ikke så ille grafisk når jeg spilte, men var det ikke det grafiske som skulle være noe av det store med AoC og som FC lovet før release. Og at folk ikke spiller nå er FC sin egen feil som ikke gir ut et par uker gratis til folk med frøsne accounter etc. Håper de klarer seg siden de er norske og Norge trenger FC(altså spillbransjen trenger dem), men hvi sde fortsetter sånn holder det ikke. Nytter ikke å ha et knallspill når alle er sluttet og du ikke er villig til å gi spillere sjansen til å komme tilbake. FC har mailen min, bare å sende meg en mail om en gratis periode Lenke til kommentar
instant0 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Nei, jeg jobber ikke i Funcom, og jeg solgte aksjene mine rundt 20 Mai med en *god* fortjeneste. Noe jeg antar de fleste andre gjorde også. Det at et spillstudio har investorer og 'eiere' som puster de i nakken er ikke noe nytt, ei heller at et spillstudio lyver rett ut til kundene sine, og håper dette ikke får noen følger for de. Men ulikt det meste i spillbransjen, hvor kundene er "fire and forget", dvs. de kjøper og forsvinner og man tjener det meste på en veldig kort tid etter launch, er man i en MMO avhengig av konstant positiv tilbakemelding samt at kundene blir værende. Den totale mangel på ÆRLIG og KORREKT kommunikasjon samt den elendige status AoC hadde før, under og lenge etter launch gjør at de ikke kan bruke "eierne presset på oss" for en launch. I tillegg til at de sier at de "måtte lyve" fordi eieren presset viser det en total mangel på ryggrad når det gjelder ansvarlighet ovenfor kundene og eierene. Enhver idiot som har spilt MMOs de siste årene ville trukket konklusjonen dithen at spillet var i en slik stand at det ikke kunne gå noen annen vei enn fiasko - med unntak av hardcore fanbois, men de er det ingen som hører på uansett. Ville ikke vært overasket om de samme personene som lovet DX10 til oss kunder sa noen tilsvarende til investorene i et forsøk på å få mer penger -- men forhåpentligvis er investorene vanskeligere å blende med lovnader som ikke stemmer, gang på gang på gang. Hadde AOC blitt lansert i dag ville de nok hatt en mye større kundemasse, da de i tillegg til å kunne fange opp spillere som er lei (allerede) av WoW:Liche King også fanget opp spillere fra WARHAMMER eller LOTRO MORIA, som alle ble lansert i Q3, Q4 2008 -- dvs, samtidig med at AOC var i ferd med å miste nesten alle kundene sine grunnet alle manglene og feilene ved produktet. Når alt dette er sagt: AoC Level 1-20 var meget godt gjennomført, til tross for et ubrukelig brukergrensesnitt (med unntak av kartet -- når det fungerte), et elendig chat system, store mangler, manglene UI konfigurasjonsmuligheter, osv... Ville faktisk gå så langt til å si at level 1-20 bidro til at mange kuttet ut spillet, da level 21-> fikk fler og fler mangler, til et nesten ikke-eksiterende endgame på level 80, for å ikke snakke om alle problemene med "GUILD WARS", som atpåtil var begrenset til en svært liten gruppe personer på hver side (og zonen som ble locked om jeg ikke husker feil). FC dreit på draget rett og slett, og de har ingen andre å skylde på enn seg selv. Selv om norsk presse også har mye av skylda for alt hypet rundt denne fiaskoen/løgnen. Dette beviste jo bare at man ikke kunne stole på de som anmelder spill -- i alle fall om spillet er utviklet i Norge. Endret 24. februar 2009 av instant Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Orker ikke krangle med hele inlegget, så nøyer meg med noen punkter. Hva om FC hadde nektet å følge investorene, da ville ikke spillet i det hele tatt vært mulig å gi ut for de ville ikke hatt økonomi til det antagelig. Igjen, det meste du sier på slutten om ike noe endgame, etc etc etc og mer etc, har blitt drastisk fikset på. F.eks så åpna de nye deler av raid instancer sist uke, som gjorde det mulig for folk å bryne seg på 3 nye raid bosser. At spillet ikke var ferdig med release skal man ikke skyve under teppet, men å ta bare utgangspunkt i hvordan spillet var med release og slakte det derretter, NÅ i nåtid blir ikke riktig å gjøre, pga at spillet har blitt svært mye bedre enn med release. Nye områder, instancer, feats, spells, items, mye rart og nytt er kommet siden relase, så man kan ikke dømme spillet før man har prøvd det nå, med siste eller de sist(e) patchen(e). Edit : Og at man forteller sin mening på ting og liker et spill gjør en ikke automatisk til fanboy. De aller fleste er jo enige i mye av kritikken, men det vi "fanboys" vil frem til er at spillet er et helt annet enn det man opplevde med release, og å dømme det utifra å spilt noen dager etter release blir da feil. Endret 24. februar 2009 av The Very End Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Folka kommer jo nå tilbake av seg selv , følg litt bedre med. Tull og tøys, sludder og pølsevev, etc. Ved launch hadde vi et guild på ca, 90 personer, de aller fleste personer som var lei WOW og som hadde siklet på AOC _lenge_. I løpet av en-to måneder var vi nødt til å slå oss sammen med et annet guild, fordi mange av spillerne våre hadde sluttet. Dette var spillere med pre-order collectors edition etc, så de hadde "Investert" i spillet, kan man si. Enkelte av oss hadde t.o.m begått sjakktrekket å betale for 6 måneder sub.... men kuttet ut etter 1-2 måneder. Den siste som sluttet av "oss" kuttet ut i September når WARhammer kom ut. Per dags dato har jeg ikke hørt en eneste i guildet vårt som har returnert. Funcom er heller ikke interessert i å "lokke" folk tilbake ved å gi de 1 måned gratis spilltid for å returnere, selv ville jeg antagelig forlanget hele spilletiden jeg oprinnelig betale for gratis om jeg skulle gitt de en ny sjanse + en skriftlig unnskyldning for hva de gjorde mot oss "gamere". Det er sikkert mulig noen veldig veldig få personer vil returnere, men de aller fleste av oss har lært leksa vår -- at man ikke kan stole på funcom, med to launch fiaskoer bak seg. Det virket ikke som Funcom hadde lært NOE som helst siden de lanserte Anarchy Online, absolutt ingenting, nada. Eneste vi kan glede oss over er at FC forhåpentligvis går nedenom og hjem, så de får som fortjent. Forsåvidt morsomt at folk trekker frem 1.5 og "det snart kommer DX10 innhold" som noe positivt, ettersom dette skulle også ha vært med i spillet ved launch :-) Her er det en med store skyggelapper , og det er trist å se.Du er arg og bitter for snøen som falt i fjor. vi andre snakker om nåtid , hva som har skjedd med forbedringer og særlig i 2009.Spillerbasen til AoC har øket i 2009 i forhold til laveste anatall spillere i 2008. Guilden min har nå 512 medlemmer og øker, nye tilbakevendte spillere slutter seg til hver eneste dag. Endret 24. februar 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg har både bra og dårlige erfaringer med spillet. Jeg spilte ikke ut de 2 månendene jeg kjøpte i mai når det kom ut pga det negative jeg nevner her Bra: - Opplevde nærmest ingen bugs - Veldig bra graffikk til MMO å være - Elsker kampsystemet, som jeg selv synes pisser på WOW. - Elsker landskapene, detaljene. Dårlig - Jeg synes det var mye mangel på quest og "ting å gjøre" - Skuffende få mounts - Verden er relativ liten, ensporig og zonene ødla mye av opplevelsen. - LATTERLIG lite utvalg av armor og annet utstyr, jeg hadde omtrent det samme utstyret på lvl 38 som jeg hadde på lvl 15, bare "oppgradert", dette gjorde at etterhvert som lvlene kom virket det ikke som jeg fikk så stor fremgang, og er en av de største grunnene til at jeg sluttet. - Ellers føltes ikke spillet like massivt, stort og har blant annet ikke like mange muligheter som WOW, som gjorde at spillet både føltes mer som et singleplayer og nærmere lavbudsjettsspill i forhold til WOW, noe det også antakligvis er men. Endret 24. februar 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg har både bra og dårlige erfaringer med spillet. Jeg spilte ikke ut de 2 månendene jeg kjøpte i mai når det kom ut pga det negative jeg nevner her Bra: - Opplevde nærmest ingen bugs - Veldig bra graffikk til MMO å være - Elsker kampsystemet, som jeg selv synes pisser på WOW. - Elsker landskapene, detaljene. Dårlig - Jeg synes det var mye mangel på quest og "ting å gjøre" - Skuffende få mounts - Verden er relativ liten, ensporig og zonene ødla mye av opplevelsen. - LATTERLIG lite utvalg av armor og annet utstyr, jeg hadde omtrent det samme utstyret på lvl 38 som jeg hadde på lvl 15, bare "oppgradert", dette gjorde at etterhvert som lvlene kom virket det ikke som jeg fikk så stor fremgang, og er en av de største grunnene til at jeg sluttet. - Ellers føltes ikke spillet like massivt, stort og har blant annet ikke like mange muligheter som WOW, som gjorde at spillet både føltes mer som et singleplayer og nærmere lavbudsjettsspill i forhold til WOW, noe det også antakligvis er men. Endel av dine dårlige erfaringer er fikset på , MASSE flere quester er addet , flere mounts er addet, fler items er addet,kommet masse mer endgame ting og instancer - i det heletatt slikt som ALLE onlinespill sliter med i starten så kommer mangfoldet etterhvert. Ganske snart kommer også itemspatchen. Jeg lurer også på hvor lenge siden det er du spilte.Spilleopplevelsen er helt forskjellig i forhold til fra i fjor. Når det gjelder zonene så lurrer jeg også på hvor langt du spilte - Eiglophian Mountains (lvl 47+) og Ymirs Pass ( nylig addet 57+ sone ) er noe av de beste områdene jeg har spilt innen MMOs , og tro meg , jeg har spilt alt som kan krype å gå siden 2001. Lenke til kommentar
Terje_P Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Funcom kan tjene litt her. På den russiske versjonen av Age of Conan altså Endret 24. februar 2009 av Terje_P Lenke til kommentar
instant0 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Når det gjelder zonene så lurrer jeg også på hvor langt du spilte - Eiglophian Mountains (lvl 47+) og Ymirs Pass ( nylig addet 57+ sone ) er noe av de beste områdene jeg har spilt innen MMOs , og tro meg , jeg har spilt alt som kan krype å gå siden 2001. Da har du levlet utrolig sakte. Var nesten ingenting i disse zonene når jeg spilte, og man var nødt til å grinde mobs for å komme videre. Det gjorde så og si alle i guildet. Alternativt var det bare å lage alts og levle disse til 25, før man lagde en ny alt og gjorde det samme. Uansett, det hjelper fint lite at Funcom fikser problemer nå, som ikke burde ha eksistert i spillet ved lansering, og de kan se langt etter de 700.000 subscriberne de kunne ha hatt om spillet var litt mer polished. @spillverden: Enig med tidligere innlegg i tråden om at spillverdenen virket alt for lite. I tillegg var det skikkelig irriterende å måtte 'zone' mellom hvert område, for å ikke snakke om hvor lang tid det tok å komme seg fra et område til et annet -- du vet du har bommet i game design 101 når folk tar selvmord for å bevege seg rundt i spillverdenen. @hester: Gledet meg skikkelig til å få en mount og teste mountet combat, men skuffelsen var stor når jeg nesten kunne løpe raskere @ funcom og investorer: At Ledelsen i Funcom valgte å gjøre som de gjorde tapte både FC og investorene på (de som ikke solgte seg ut) så den løsningen de valgte var nok heller feil. De gjorde vel det samme i 2001(?) når AO kom ut med akkuratt samme resultatet. Ta ikke feil, jeg ønsket at AoC skulle lyktes, og jeg likte å løpe rundt å drepe players, men det var så mye som manglet at det føltes bedre å returnere til LOTRO/WOW mens man ventet på WARHAMMER fremfor å seile med et skip som var i ferd med å synke. Venter fortsatt på epost fra Funcom til alle oss som kjøpte spillet Mai 2008, som beklager 2008 launchen og gir oss gratis spilletid tilsvarende det vi subscribed før det manglende innholdet ble innført. Så, til noen fra FC som leser dette: Gi meg 6 mnd spilletid og kanskje jeg gir det en ny sjanse Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Endel av dine dårlige erfaringer er fikset på , MASSE flere quester er addet , flere mounts er addet, fler items er addet,kommet masse mer endgame ting og instancer - i det heletatt slikt som ALLE onlinespill sliter med i starten så kommer mangfoldet etterhvert.Ganske snart kommer også itemspatchen. Jeg lurer også på hvor lenge siden det er du spilte.Spilleopplevelsen er helt forskjellig i forhold til fra i fjor. Når det gjelder zonene så lurrer jeg også på hvor langt du spilte - Eiglophian Mountains (lvl 47+) og Ymirs Pass ( nylig addet 57+ sone ) er noe av de beste områdene jeg har spilt innen MMOs , og tro meg , jeg har spilt alt som kan krype å gå siden 2001. Jeg skaffet meg spillet på dagen det kom ut, og spilte deretter noen uker etter det, før det ble mindre > ingenting. Ang. zonene så var det store områdene veldig bra, men alikevell ble de sammen med de små, ødla spillet litt pga det føles ikke ut som det er en hel verden, men heller bare masse forskjellige brett. Alt skulle vært sammen i en stor kladd mener jeg, selvom jeg seff vet da antakligvis hadde vært vanskelig , selvom WOW har fått det til. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg har både bra og dårlige erfaringer med spillet. Jeg spilte ikke ut de 2 månendene jeg kjøpte i mai når det kom ut pga det negative jeg nevner her Bra: - Opplevde nærmest ingen bugs - Veldig bra graffikk til MMO å være - Elsker kampsystemet, som jeg selv synes pisser på WOW. - Elsker landskapene, detaljene. Dårlig - Jeg synes det var mye mangel på quest og "ting å gjøre" - Skuffende få mounts - Verden er relativ liten, ensporig og zonene ødla mye av opplevelsen. - LATTERLIG lite utvalg av armor og annet utstyr, jeg hadde omtrent det samme utstyret på lvl 38 som jeg hadde på lvl 15, bare "oppgradert", dette gjorde at etterhvert som lvlene kom virket det ikke som jeg fikk så stor fremgang, og er en av de største grunnene til at jeg sluttet. - Ellers føltes ikke spillet like massivt, stort og har blant annet ikke like mange muligheter som WOW, som gjorde at spillet både føltes mer som et singleplayer og nærmere lavbudsjettsspill i forhold til WOW, noe det også antakligvis er men. Endel av dine dårlige erfaringer er fikset på , MASSE flere quester er addet , flere mounts er addet, fler items er addet,kommet masse mer endgame ting og instancer - i det heletatt slikt som ALLE onlinespill sliter med i starten så kommer mangfoldet etterhvert. Ganske snart kommer også itemspatchen. Jeg lurer også på hvor lenge siden det er du spilte.Spilleopplevelsen er helt forskjellig i forhold til fra i fjor. Når det gjelder zonene så lurrer jeg også på hvor langt du spilte - Eiglophian Mountains (lvl 47+) og Ymirs Pass ( nylig addet 57+ sone ) er noe av de beste områdene jeg har spilt innen MMOs , og tro meg , jeg har spilt alt som kan krype å gå siden 2001. Alt dette hjelper ikke når du mister store deler av brukermassen etter et par måneder. JEg lvl'et min conquerer til ca lvl 50(husker ikke i farten), da var det tomt for quests, så jeg begynte en ny PoM eller hva de nå het, gøy det å en stund, men så gikk jeg lei. FC har gjort noe alvorlig galt et sted på veien, og de må fikse opp i det. Jeg sitter bare å tenker på alle de spillerne de potensielt kan få hvis de sender ut gratis invitasjon til alle de som frøs accountene sine det første halvåret. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er nok ihvertfall en gratis måned som må til for å få meg i gang igjen også, noen burde skrive dette på forumet som et seriøst forslag eller no, ellers så burde de jaggu meg fått ræva i gir og fått lagd en 10 dagers trail eller no. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er ingen forandringer som er verdt å teste ut, jeg og flere som spilte fra lanseringen av prøvde å reaktivere for en uke men vi ble lei igjen. Og grunnen er ikke at spillet er sinnsykt dårlig, for som flere påpeker så knuser kampsystemet her alt annet på markedet. Men det er en skikkelig ulempe med spillet og det er overdrevet instansering noe som totalt knuser MMO følelsen, og man får ikke viset seg fram som veldig mange vil med MMO spill. Det er ihvertfall det som gjør at jeg går lei ihvertfall, jeg får ikke den community følelesen. Selv om jeg totalt hater World of Wacraft så får man nesten lyst til å spille det pga miljøet alene, det er store og åpne soner med masse fellesplasser hvor folk henger. Sånt finner man ikke i AoC. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Det er ihvertfall det som gjør at jeg går lei ihvertfall, jeg får ikke den community følelesen. Selv om jeg totalt hater World of Wacraft så får man nesten lyst til å spille det pga miljøet alene, det er store og åpne soner med masse fellesplasser hvor folk henger. Sånt finner man ikke i AoC. Skal du gå å henge med folk , dra til en by da vel.Slik er det i AoC og slik er det faktisk også i WoW , folk henger i byene. Endret 25. februar 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) JEg lvl'et min conquerer til ca lvl 50(husker ikke i farten), da var det tomt for quests. Dette skjønner jeg ikke noe av , siden lvl 40 har jeg hatt 30/30 quester i journalen og nå er jeg lvl 57 og quest journalen er fremdeles full ( og dette uten grinding) Beveget du deg ikke ut av en sone eller ? Man må jo dra rundt å explore litt. Eller jeg får stille det samme spørsmålet til deg ; NÅR var det du spilte sist ? Endret 25. februar 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Når det gjelder zonene så lurrer jeg også på hvor langt du spilte - Eiglophian Mountains (lvl 47+) og Ymirs Pass ( nylig addet 57+ sone ) er noe av de beste områdene jeg har spilt innen MMOs , og tro meg , jeg har spilt alt som kan krype å gå siden 2001. Da har du levlet utrolig sakte. Var nesten ingenting i disse zonene når jeg spilte, og man var nødt til å grinde mobs for å komme videre. Det gjorde så og si alle i guildet. Alternativt var det bare å lage alts og levle disse til 25, før man lagde en ny alt og gjorde det samme. Som sakt jeg tok opp karakteren min etter en lang pause. Måtte dere grinde mobs for å komme videre ? Enten så har dem adda MYE siden dere spilte , eller så har dere ikke vært rundt omkring , er jo MEGA mange quester i Eiglophian Mountains bare man gidder å utforske og man er sysssel satt værtfall fram til lvl 55+ ,. da kan man jo til den NYE kritikeroste sonen Ymirs pass og kose seg videre. Dette er til folk generellt som har postet på denne tråden i det siste ; Dere snakker hele tiden om snøen som falt i fjor , maler og maler på ting ikke lenger er noe problem.Kunne faktisk tenkt meg at dere prøvde spillet igjen før dere åpnet brødskuffen. Jeg er enig at AoC er noe formye instansert, men slik må det bli hvis man skal ha slik supergrafikk. Og folk sitter ikke med NASA computere desverre.AT sonene er delt inn i instanser er faktisk bare bra på PvP servere , da man lett kan gå over i en annen sone hvis man opplever litt formye "PvP" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå