Oovz Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har PCen med specs i signaturen, og nå har jeg lyst til å flashe bios siden det vil gi en nokså stor ytelsesforbedring. Jeg lastet ned nyeste Biosversjon fra Abits hjemmeside, og nå skjønner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Den må vel på en floppy, og så må jeg vel boote med den floppyen, men er det ikke noe mer jeg trenger å gjøre enn å legge filen på en floppy og boote med den? Håper noen kan hjelpe meg med dette Takker for alle svar, mvh Oovz Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Btw så står det ingenting om dette på Abit sine hjemmesider, ganske tåpelig egentlig............ Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har PCen med specs i signaturen, og nå har jeg lyst til å flashe bios siden det vil gi en nokså stor ytelsesforbedring. Jeg lastet ned nyeste Biosversjon fra Abits hjemmeside, og nå skjønner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Den må vel på en floppy, og så må jeg vel boote med den floppyen, men er det ikke noe mer jeg trenger å gjøre enn å legge filen på en floppy og boote med den? Håper noen kan hjelpe meg med dette Takker for alle svar, mvh Oovz Det står bra forklart både i instruksjonsheftet/manualen som fulgte med hovedkortet og også på Abit sin hjemmeside Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Hæ? Er jeg blind eller?? Kan du plz gi meg en link? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hæ? Er jeg blind eller?? Kan du plz gi meg en link? Bruk denne. Det er lettvint. http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...FlashMenuBios Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Bruk programmet Flash menu det ligger på cd en som fulgte med. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Fant fremgangsmåten i manualen. Takk for tipset. Har hørt om mange som har fått kjempetrøbbel etter å ha brukt disse windows flashing-programmene, så jeg bestemte meg for å gjøre det med en bootfloppy. Det virker som bare rakker'n, med mange nye innstillinger og valg. Ikke var det vanskelig heller. Takk for all hjelp og alle tips. Mvh, Oovz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå