hansi_InnleggNO Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 i dag da jeg slo på xboxen, hadde min bror dratt ut DVI kontakten i tven (en overgang fra HDMI til DVI). både TVen og xboxen sto på da jeg jeg puttet i kabelen. det som skjedde var at jeg fikk et rødskinn i bildet. jeg gikk bort til den nye HD tven vår, og prøvde der uten overgang. her kommer verken lyd eller bilde! er det kabelen som er ødelagt, eller er det xboxen? komponent ingangen funker, og xboxen merker at det står en HDMI kabel i. jeg har helle ingen extra HDMI kabel å prøve med! Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sikkert noe med kabelen. Viss xboxen er innstillt på 1080p så vil ikke den nye tv'en du testa på få bilde om den er bare HD ready. Dette har skjedd med meg. Sett den til 1080i eller 720p å test på den andre tv'en om den er HD ready. My 2 cents Lenke til kommentar
hansi_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 den er på 720p. har skaffa ny kabel, men til ingen nytte.. like symtomer enda Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror det beste er å ringe til Microsoft. Lenke til kommentar
hansi_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) har nå ringt microsoft. skal sende den inn. men hvis jeg får en annen xbox, kommer profilen min til å være borte selvom jeg har den samme HDDen? Endret 28. februar 2009 av hansi Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 har nå ringt microsoft. skal sende den inn. men hvis jeg får en annen xbox, kommer frofilen min til å være borte selvom jeg har den samme HDDen? Frofil? Profil du mener? Den ligger i tilfellet ute på LIVE og kan hentes opp hvor som helst så lenge du har brukernavn og passord. Men ligger den på HDD'en din er det uansett ingen fare så lenge du har den. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 du har en opsjon i dashboardet som heter "recover gamertag". bruk den. bare å taste inn mailadressen og passordet så blir profilen din lastet ned fra xbox live. det kan du gjøre hvor som helst og på hvilken som helst xbox360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå