ShampooMacTavish Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Alle har vel flaue episoder med noen fra det andre kjønn. Jeg har hatt mange, og det flaueste jeg kan komme på var da jeg og noen venner hadde en filmkveld. Vi så på komedie, og lo fælt. Da hovedpersonen i filmen rapet i hans pinlige episode med det motsatte kjønn, lo de andre enda mer. Jeg åpnet også kjeften for å le, men all Colaen jeg hadde drukket i løpet av kvelden svarte med en enorm rap. Det ble stille, og de andre så på meg, inkludert jenta jeg likte på det tidspunktet. Ingen lo eller noe, de trodde det som var et uhell egentlig var ment for å være morsomt. Jeg sank ned i stolen og beklaget så meget, mens jeg forklarte at det ikke var med vilje. Da lo de. Det stinket forresten noe helt jævlig. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Haha! Bra topic! Kommer ikke på en episode nå men så fort jeg kommer på en Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 hehe, jeg har vel ikke annet en pinlige øyeblikk Håper på mer aktivitet her da, kan jo bli mye morsom lesing her!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har en lignende episode som Shampoo, bare hakket verre. Var på fest hos sjefen, men det var bare sjefen og spes. peden på jobben igjen (som jeg hadde falt pladask for for lenge siden) - jeg setter i gang med å le, men på grunn av et lite matinntak den dagen kommer det en aldri så liten fjert samtidig. Vi var sånn passe påseila alle 3, men faen det er passe flaut å gå på jobb den dag i dag. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvis vi ser bort ifra enkelte kvelder der alkoholen har hemmet potensen, så har jeg bare en historie der en jente jeg holdt på å prøve meg på tenkte at det ville være morsomt å hoppe oppå magen min. (Med rompa, ikke føttene selvfølgelig) Resultatet var en liten fjert som hun selvfølgelig la merke til. Selv om jeg ble litt flau, så så hun rart på meg med sine uskyldige blå før hun begynte å le. Så det var ikke så ille som rape- og fise-historiene over meg Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 For litt siden var det noe litt jævlig som skjedde i gymen. Pratet til en jente jeg liker, så tar en venn av meg drar av meg buksa (trusa følgte også med), tenk deg resten. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Haha, owned. På fredag stanget jeg hodet i rumpa til læreren. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Jeg har egentlig ikke opplevd noe "Whoaa! Så flaut!11", men jeg har gått på snørra en god del ganger, da. På den tiden pleide jeg å ta bussen, og det gjorde en kjekk fyr i parallellklassen også. Den ene gangen var det glatt i busstrappen og jeg tryna nedover alle trinnene og endte opp på bakken i en haug med snø. Han gikk rett bak meg, så klart. Klarte ikke rikke meg engang, for smerten skjøt gjennom kroppen min som om lynet hadde slått ned. Den andre gangen sklei jeg to ganger og havnet inni en busk. Da jeg kom ut igjen var jeg praktisk talt dekket i løv og kvister. Gjett hvem som gikk forbi akkurat da? Har også gått på en stolpe fordi jeg så på en fin fyr. Og ja, han så det. Endret 30. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noe av det samme skjedde med meg her om dagen, vi løp ned en gjørmete liten bakke påvei til bussen, så plutselig føk bena mine opp og rumpa mi ned. Kan legge til at det var veldig mange irundt meg. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Det var lørdagskveld her nede på Palmekysten. Jeg hadde jobbet to timer overtid pga misforståelse med timeplanen. Regnet plasket ned utenfor. Og jeg var en time forsinket til grillfesten jeg arrangerte. Høres ut som oppskriften på en mislykket kveld. Da jeg endelig hadde fått skiftet fra arbeidsantrekket til sivilt, labbet halvannen kilometer i regnet og funnet ut at grillfesten ble innendørs, begynte jeg å få tanker om at kvelden kanskje ikke ble så gal allikevel. Tørst som fy, åpnet jeg en iskald CB og kjente at den roet meg. Det skulle ordne seg. Det ordner seg nemlig alltid for snille gutter. Presenning ble hengt opp over grillen og bordet var dekket inne. Det var da Hun dukket opp. Ei av mine beste venninner så på det som sitt ansvar å finne ei til meg. Hun sto og smilte i døra som jeg åpnet og introduserte meg for venninna hun hadde plukket ut til meg. Jeg smilte, hilste og inviterte hun inn. Mens øynene og tankene var en helt annen plass. Det viste seg at min bestevenninnes kjærestes mor hadde besøk av noen venner fra Frankrike. Blant annet ei datter på 19 år som ikke kjente noen i Norge, og som gjerne ville bli kjent med noen. Så hun var blitt invitert med. Hun snakket ikke norsk, og siden mine franskkunnskaper begrenser seg til "madame" og "pommes frites", ble introduksjonen på ganske gebrokkent engelsk fra undertegnetes side. Heldigvis tok hun det med et smil og et blunk med øyet. Bestevenninna mi sier at hun ikke så noe blunk, men jeg er overbevist. Grillparty kan ikke bare bestå av god mat og godt selskap, litt god drikke må også være med i bildet. Og siden hun ikke hadde fått ordnet seg noe godt å drikke, spurte jeg henne om hun hadde lyst på litt "Sex on the beach". En liten misforståelse og oppklaring senere, takket hun ja med et rødmende smil. Tror det er lenge siden jeg har blitt så flau, men heldigvis endte kvelden bra Endret 30. august 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Mange, mange år siden, på ungdomsskolen. Klassen hadde løpt orientering i en skog noen kilometer fra skolen. Jeg kom litt sent tilbake etter å ha bommet grovt på et par poster, men fikk beskjed om at jeg skulle få tid til å dusje likevel. Jentene som skulle ha gym den neste timen (gutter og jenter hadde gym separat) skulle få beskjed om at den ene garderoben var opptatt. Jeg var litt skeptisk, så jeg tillot meg å benytte lærergarderoben. Jeg hadde ikke før kledd av meg alt, før det viste seg at skepsisen var velbegrunnet, for sannelig hørte jeg ikke jentestemmer utenfor. Jeg var derimot sikker på at jentene var ved ytterdøren, og at jeg ville ha tid til å stikke ut i elevgarderoben og plukke med meg yttertøy og noe annet rask som jeg hadde lagt igjen der. Tabbe. Jeg åpnet hastig døren og møtte umiddelbart blikket til en jente. Døren like kjapt igjen. Lamslått. Kraftig rødming. Historien spredte seg raskt til de andre jentene, før jungeltelegrafen tydelig nådde den andre garderoben. Masse fnising og latter. Jeg ble stående helt i ro til alle hadde beveget seg ned i gymsalen. Så tok jeg tidenes raskeste dusj, kledde på meg og kom meg ut. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har egentlig ikke opplevd noe "Whoaa! Så flaut!11", men jeg har gått på snørra en god del ganger, da. På den tiden pleide jeg å ta bussen, og det gjorde en kjekk fyr i parallellklassen også. Den ene gangen var det glatt i busstrappen og jeg tryna nedover alle trinnene og endte opp på bakken i en haug med snø. Han gikk rett bak meg, så klart. Klarte ikke rikke meg engang, for smerten skjøt gjennom kroppen min som om lynet hadde slått ned. Den andre gangen sklei jeg to ganger og havnet inni en busk. Da jeg kom ut igjen var jeg praktisk talt dekket i løv og kvister. Gjett hvem som gikk forbi akkurat da? Har også gått på en stolpe fordi jeg så på en fin fyr. Og ja, han så det. Høres kjent ut det der ja. Er noen rimelig fine jenter på skolen, og det er ikke få ganger jeg har snubla/holdt på å snuble ned trappene. Særlig hvis jeg går å snakke med noen av dem, så er det sånne dører som åpner seg selv, men de er så forbanna trege. Så det ender som oftest opp med at jeg går inn i dem. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Var på Island. Skulle dra hjem dagen etter. Jeg så ei pen jente, og tok mot til meg. - Do you want to have sex with me? *awkard break* - No *Jenta går bort* ^^ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Har hatt noen fæle jeg og, ene gangen når jeg var sikkert 17 år så var jeg å badet, jeg var selvfølgelig under vann og dykket. Så begynte det "må nesten le nå" var det ei dame som var ganske lekker som hoppet ned i vannet. Hun var oppe først så kom jeg etterpå og da kom ansiktet mitt oppi 2 flotte former og jeg sa: unnskyld jeg så deg ikke og hun bare lo og sa: men du var jo lenge under vann og trengte luft Og vennene mine lo på stranden, jeg lo som faen selv så hehe Dæven så flau jeg ble og vennene mine husker det still Endret 13. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
Safir Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vet ikke helt om dette teller, men here goes. Mamma skulle få besøk av noen venner. To venninner og mannen til hun ene. Jeg var akkurat ferdig i dusjen, og trodde de var ute. Saken er at de allerede hadde vært ute. Jeg hadde rene klær nede, og spaserte derfor RETT inn i stua uten et eneste plagg på kroppen. Helt, helt, helt naken. Just great! >: | Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå