Gå til innhold

Når tror dere neste nintendo-konsoll kommer?


littsnill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ny konsoll vil ikke løse problemet ditt. Den vil bare ha et dårligere spillbibliotek enn forgjengeren(i starten). Kjøp noen nye spill til Wii istedenfor.

 

For å svare på spørsmålet ditt: Den vanlige syklusen er på rundt 5 eller 6 år ja. Så vi kan anta at den vil komme i 2011 eller 2012. Dersom Wii fortsetter å selge som den gjør kan det dog ta lengre tid før vi får se en ny konsoll.

Lenke til kommentar

Anbefaler Metroid Prime 3 og Resident Evil 4 og en tur innom Wii Shopen. :)

 

Okami, de Blob, Wario Land, Fire Emblem, House of the Dead Overkill, Super Paper Mario og No More Heroes er sikkert også bra.

 

Jeg har forresten planer om å lage en massiv tråd for kommende Wii-spill. Du kommer til å bli overrasket over hva som er på vei. Stay tuned. :)

Lenke til kommentar

Metroid Prime 3 likte jeg ikke, ble faktisk kvalm/fikk hodepine av å spille det. Heldigvis hadde jeg ikke kjøp det, bare prøvd hos en venn. Resident Evil 4 Wii Edition har jeg og likte det spillet kjempegodt:) (glemte å skrive det opp)

Okami har jeg på ps2. Skal kikke litt mer på "No More Heroes"! ;)

 

endring: På wii shop channel har jeg lost winds, ocarina of time, mario kart 64, mario bros 3, mario 64. Gode spill, som jeg har spilt altfor mye.

Endret av sart
Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli drittlei av den ynklige hvite boksen som står her på gulvet som støvsamler. Jeg har lyst på noe nytt fra Nintendo. PS3 er kjekk å spille på, men den har jo ikke Zelda, og Mario. :(

Når tror dere det kommer en ny? 2011/2012? 5-6 år mellom hver konsoll er vel normalt.

Det tar nok minst et par år før en "Wii HD" kommer. Tror vi kanskje må vente til 2011 før vi ser den for første gang. Om vi er heldig, høsten 2010.

 

Om du syns Wii samler støv nå så tror jeg dette året blir langt bedre. Har selv gått i innkjøp av Deadly Creatures og House of the Dead: Overkill. Anbefales, spesielt House of the Dead. Kjøp deg et pistolskall og nyt spillet. Kalibreringen i spillet gjør at siktet er så og si perfekt om du sikter med pistolsiktet. Herlig.

 

Om en måned eller to kommer også The Conduit som ser ut til å bli det beste skytespillet til Wii og kanskje vil sette standarden. Det er mange andre meget lovende spill som kommer til Wii i år. Bare å ta et søk. Kommer an på spillsmaken riktignok. Listen er uansett allsidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...