Bone Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Heisann! Nå når jeg har begynt å spille Knights of the Old Republic igjen, så har jeg lyst til å bytte ut wallpaper'n min med en flott KotOR -tegning.. Er det noen som har noen? Helst i en "grei oppløsning" ..den skal passe til 1680x1050 -oppløsning, så ikke noe under 1024 (før oppskalering) i hvert fall, men helst bedre.. Jeg liker egentlig coveret litt, men siden det er på en widescreen, så går ikke det så bra.. ellers liker jeg uten for mye skrift (inkludert KotOR-logoen), og jeg synes Bastilla bør bli med! Men, jeg takker for alle tips, om dere kommer med noen.. Prøvde google-bildesøk, men fant ikke noe særlig spennende.. Takker for alle bidrag! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tja, det er en del her, men vet ikke om det er noe slikt du ser etter. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kan laste opp de jeg har når jeg kommer hjem fra skolen. Mener å huske at jeg har et par-tre stykker i 1680x1050. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ah, hadde vært flott! Gleder meg! Og takk for forslagene til deg også, ShampooMacTavish, men det var nok ikke helt det jeg var ute etter.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 KOTOR 1 Skjul KOTOR 2 Skjul Hadde visst nesten bare KOTOR 2 wallpapers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå