Kimble Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Må si jeg ble veldig inspirert av en artikkel på overklokking.no der en modifiserte kabinettet sitt for vannkjøling. Har lenge tenkt på å investere i vannkjøling og fikk lyst til å legge radiatoren i toppen av kabinettet på samme måten, men jeg har overhodet ikke penger til et slikt lian li kabinett! Så.. er det noen som kan anbefale et litt rimeligere kabinett der det er plass til å legge inn en radiator i toppen (er redd for plasskonflikt med psu og/eller cdbrenner/dvd). Helst ikke noe gigant-tower? Er veldig takknemling for alle svar! Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Du kan kanskje gjøre som meg? Sjekk sia mi da... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Du kan få en radiator i de fleste kabinett, kommer bare an på størrelsen på radiatoren! Kjøp en som du vet passer til det kabinettet du har. I mitt Chieftec kabinett til 1000,- plasserte jeg en "giant" radiator i toppen. Du kan evt sjekke hjemmesida mi... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Du får jo småe radiatorer som i waterchill settet som passer foran under hd`en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå