Gå til innhold

Den Beste Character


Hvem tar mest av? Finale er over 15. Mars  

  1. 1. Hvilken spillkarakter er din favoritt?

    • Duke Nukem (Bronse)
      17
    • Guybrush Threepwood (Sølv)
      28
    • Solid Snake
      16
    • Master Chief
      14
    • Link (Gull)
      26
    • Gordon Freeman
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hø? Hva skjedde med Guybrush? Var helt sikker på at han hadde flest stemmer i sin gruppe hele tiden...

 

Ja! Sist gang eg såg leda han pollen i si gruppe... Nokon som kan bekrefte at Guybrush ikkje fekk så mange stemmer? Kan godt hende eg ikkje fekk med meg at han vart forbigått. :p

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg litt om personligheten til Master Chief?

 

Nei, det stemmer han har ingen.

Kan du fortelle meg om personligheten til noen av de andre? Oh, thats right, ikke så mange av de som har noen særlig heller.

 

Uansett så går ikke det her på personlighet alene, men på hvilken man synes er best/kulest/morsomtst/etc. Selv synes jeg Master Chief er best fordi han er den perfekte soldat. Han adlyder alle ordre uten å tenke seg om og gjennomfører de med millimeterpresisjon. Han vet hvilke valg han må ta og han tar de uten å tenke på seg selv.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg litt om personligheten til Master Chief?

 

Nei, det stemmer han har ingen.

Kan du fortelle meg om personligheten til noen av de andre? Oh, thats right, ikke så mange av de som har noen særlig heller.

 

Uansett så går ikke det her på personlighet alene, men på hvilken man synes er best/kulest/morsomtst/etc. Selv synes jeg Master Chief er best fordi han er den perfekte soldat. Han adlyder alle ordre uten å tenke seg om og gjennomfører de med millimeterpresisjon. Han vet hvilke valg han må ta og han tar de uten å tenke på seg selv.

Sam Fisher

Lenke til kommentar
dude, jeg bitcher ikke. Jeg liker Master Chief, jeg. Men å si at han har like mye personlighet som f.eks. Link blir litt weird.

Et oppriktig spørsmål; hvordan type personlighet har link? Greit nok at han takler en enorm utfordring i hvert spill, men sier han noengang noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...