Gå til innhold

Den Beste Character


Hvem tar mest av? Finale er over 15. Mars  

  1. 1. Hvilken spillkarakter er din favoritt?

    • Duke Nukem (Bronse)
      17
    • Guybrush Threepwood (Sølv)
      28
    • Solid Snake
      16
    • Master Chief
      14
    • Link (Gull)
      26
    • Gordon Freeman
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dere seriøse? Velger dere The Heavy istedenfor Master Chief? Det blir jo bare helt dumt. The Heavy er knapt en spille karakter som du kan spille i et online spill. Kan da ikke en gang måle seg opp med Master Chief når det kommer til å være en karakter. Burde ikke vært på lista engang. Da kan vel jeg sette opp Counter-Terrorist og da? Nei vet du hva, jeg går for Mario og Master Chief.

Lenke til kommentar

Han er fremdeles ikke en karakter du spiller i et sammensatt spill med en historie. Du går bare rundt å dreper med ham, han har kanskje et par morsomme fraser men det står ikke opp mot Master Chief som er en stjerne i tre spill med en veldig god historie. Jeg begynner å lure om The Heavy blir valgt istedenfor Master Chief..

Lenke til kommentar
Du har jo videoen Meet the Heavy hvor du får ganske god innsikt i Heavy's personlighet. Men bare å spille TF2 online gir meg mer lyst til å velge han framfor Master Chief. Master Chief er så standard, mens Heavy er mye mer eksentrisk og morsom. Han har en mye sterkere og unik personlighet enn Chief.

 

Enig.

Synes generelt det er mange som stemmer på personlighetsløse karakterer her. Synd spillkarakterer som f.eks Guybrush Threepwood ikke får mer stemmer.

Lenke til kommentar
Enig.

Synes generelt det er mange som stemmer på personlighetsløse karakterer her. Synd spillkarakterer som f.eks Guybrush Threepwood ikke får mer stemmer.

 

Heilt enig! Personlegdommen til Guybrush Threepwood er enorm! Fantastisk karakter, og ikkje minst - ufatteleg morosam! Er ein grunn til at eg nominerte han ;)

Endret av Bikkebakke
Lenke til kommentar

Da er semifinale i gang, og som dere ser har Solid Snake og Cloud Strife fått en god start, men tingen er at eg satte opp en liten testpoll her om dagen, så glemte eg å fjerne den etterpå.

 

Solid Snake og Cloud Strife skal altså henholdsvis trekkes med fire og tre poeng etter det endelige resultatet.

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar
Han er fremdeles ikke en karakter du spiller i et sammensatt spill med en historie. Du går bare rundt å dreper med ham, han har kanskje et par morsomme fraser men det står ikke opp mot Master Chief som er en stjerne i tre spill med en veldig god historie. Jeg begynner å lure om The Heavy blir valgt istedenfor Master Chief..

 

"Veldig god historie" er subjektivt. Personlig synes jeg Halo historien er noe som minner om noe en 11 åring skrev som fan fiksjon.

 

Master Chief er noe av det mest generiske du finner innen videospill.

Endret av Book
Lenke til kommentar
Marcus Fenix Fra Gears of war serien.

Hvorfor?

Han er et ekte mannfolk x30000000000

Bilde:

 

post-63-1095191106_thumb.jpg

 

EDIT: Jeg hadde faktisk tenkt å lage en slik tråd^^

 

But u stole my idea :angry:

 

Overalt med den der gears of war propagandaen din. Har du spilt mange spill i oppveksten din? GoW er virkelig ikke så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...