Gå til innhold

Den Beste Character


Hvem tar mest av? Finale er over 15. Mars  

  1. 1. Hvilken spillkarakter er din favoritt?

    • Duke Nukem (Bronse)
      17
    • Guybrush Threepwood (Sølv)
      28
    • Solid Snake
      16
    • Master Chief
      14
    • Link (Gull)
      26
    • Gordon Freeman
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å prøve å dra i gang en diskusjon ingen av oss trenger å late som vil bli skikkelig seriøs noen gang:

 

Hva slags trekk er det med Marcus Fenix som er så bra? Stemmen hans er standard tough guy (og John Di Maggio er tøffere i Futurama :p), han ser ut som standard tough guy - arr og muskler og han ter seg som standard tough guy - "That smells nasty. What are these guys made of, shit?" Rett og slett en litt svak Duke Nukem.

 

Personlig syns jeg han mangler alle særtrekk en hovedkarakter må ha for å være verdt å huske.

 

(Sånn på siden: Likte ikke Gears of War, men det hadde ikke noe med Marcus Fenix å gjøre.)

Lenke til kommentar
Tror vi må la nominasjonsprosessene gå litt lenger i slike tråder i fremtiden! Vi mangler alltid så mange ikoniske chars/weapons/etc. Tenk å ha beste character avstemning uten GLaDOS, f.eks!

Jeg har litt lyst til å slenge meg på denne. GLaDOS, til tross for å være en datamaskin, har mer personlighet i det ene øyet sitt enn halvparten av de nominerte tilsammen.

Lenke til kommentar
Tror vi må la nominasjonsprosessene gå litt lenger i slike tråder i fremtiden! Vi mangler alltid så mange ikoniske chars/weapons/etc. Tenk å ha beste character avstemning uten GLaDOS, f.eks!

Jeg har litt lyst til å slenge meg på denne. GLaDOS, til tross for å være en datamaskin, har mer personlighet i det ene øyet sitt enn halvparten av de nominerte tilsammen.

har den mer personlighet enn Cloud fra FF7 så går jeg og henger meg selv.

Lenke til kommentar
Jeg må si at det er interessant at Gordon Freeman leder ann. Karakteren med minst personlighet. Kanskje fordi det er så lett å "sette seg selv i hans stilling"? ;D

 

 

Man vet kanskje ikke stort om Gordon Freeman, men han scorer på at han har en viss nerdefaktor vil jeg tro!

Samtidig kan det hende folk liker Gordon Freeman fordi de liker Half-Life. Og det blir jo egentlig litt feil.

 

Og ja, Glados er helt suveren, men det er jo ikke en hovedkarakter, og det er beste hovedkarakter denne pollen er ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...