Breathe Fresh Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Trenger et konverterings program for video og har prøvd litt av hvert men alle har noen irriterende trail versjoner bare. fins det noe ut der som er bra og gratis? Prøvde Apowersoft og Need4Video Det jeg skal konvertere til er mpg. Endret 21. februar 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva med Super eller VirtualDub? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar, skal prøve dem begge Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du kan evt følge med på www.giveawayoftheday.com, de gir bort betalingsprogrammer hverdag, og lovlig. Fått masse bra derrifra. Hvis du skal konvertere til et spesielt produkt, ipod osv, kan du teste ut et av Videora programmene. Flotte og gratis. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er det noen spesielle formater du skal konvertere fra? .mkv f.eks er vel ikke akkurat bredt støttet. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Er det noen spesielle formater du skal konvertere fra? .mkv f.eks er vel ikke akkurat bredt støttet. Ikke noe spesielt format jeg skal konvertere fra, nei. Muligens jeg kunne tenkt meg å laste ned videoer fra Youtube også konvertere dem. Ikke sikker på hvilket format videoene man laster opp på Youtube blir konvertert til Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Youtube kjører vel på flash video (*.flv) Enkle googlesøk finner vel raskt en konverter fra det formatet. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis du bruker kickyoutube for å laste ned videoer, så kan du laste ned i .mp4. Kickyoutube fungerer ved at du setter inn ordet "kick" foran url'en. F.eks: blir http://www.kickyoutube.com/watch?v=flCk4zuEF90 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis du bruker kickyoutube for å laste ned videoer, så kan du laste ned i .mp4. Kickyoutube fungerer ved at du setter inn ordet "kick" foran url'en. F.eks: blir http://www.kickyoutube.com/watch?v=flCk4zuEF90 Laster ned det også, jeg F*** for en skummel hund btw! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ingen programer klarer jo å konvertere DVDer med TV serier jo! Hvertfall ikke når det er 10 episoder eller mer. Noen som vet om et gratis program som tar sessong DVDer også? Ikke bare spillefilmer. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har du prøvd og spørre i babe threaden da? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Haha.... Nei, seriøst. Var ute etter seriøse svar her. Endret 8. mars 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ingen programer klarer jo å konvertere DVDer med TV serier jo! Hvertfall ikke når det er 10 episoder eller mer. Noen som vet om et gratis program som tar sessong DVDer også? Ikke bare spillefilmer. kunne godt tenkt meg noge sånt selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå