Gå til innhold

Tips til nybegynnende Oblivion spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt eg veit så må du lage den i Arcane University/Frostcrag Spire, men eg har berre brukt Enchanting til å enchante ein armor med 100 %. Da treng du 50 i Illusion, + ein spell du får kjøpt i Bravil(Som du treng 50 i Illusion til å bruke), og 4 Grand Soul Gems. Så tar du 4 biter med rustning/klær og legg på 25 % Chameleon på alle. Det er eigentleg litt juks, da, sidan du er uovervinneleg, men eg bruker det så og seie aldri.

Sjekk denne sida viss du vil vite meir :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg kjøpte Oblivion pc spillet for 3 uker siden og syns det er kjempegøy :D Problemet er bare at jeg sliter med å finne flere quester nå (har ikke gjort thieves guild/dark brotherhood men jeg er en "nobel kriger" og vil ikke starte opp flere karakterer som da må gjøre alle de samme questene om igjen)... Jeg er dessverre ganske håpløs når det gjelder generell datakunnskap, har googlet en del og funnet flere Mods og Plug Ins som visstnok gir mer spillinnhold.. Men er mods og plugins det samme? Jeg er redd for å kjøpe og laste ned oblivion mods/plug ins/expansions til pc'en og så ikke få det til å virke fordi jeg laster ned utdaterte ting/fake ting/useriøse sider osv.. Hva burde jeg laste ned først for å utvide pc-spillet mitt og fra hvor? Er så mange sider og forslag jeg får opp via google osv så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne Beklager at jeg er helt håpløs når det gjelder pc kunnskap, håper noen gidder å mate meg med teskje her :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...