AltF4 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det disse spillene hadde da er nå utdatert, og det de vil benytte seg av i stedet vil være gjort før, og dermed ville samtlige spill som lages på nytt være utrolig mye dårligere enn orginalen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hunter, Sim Earth og Wilderness: A Survival Adventure ville vært utrolig kult å få oppfølgere til! Og Starflight. Og Alpha Centauri. Og stort sett alle de andre spillene som er listet opp Helt enig med deg, Joachim, det er en haug av gamle konsepter som virkelig kunne vært spennende gjenskapt i dagens teknologi. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Street Rod, Alpha Centauri og Stunt Car Racer er spille jeg meget godt kunne tenkt meg oppfølgere til, ja! Lenke til kommentar
Kaptein_S_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kom på en til: Hired Guns! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Stunt Car Racer var eit av dei første spela eg nokon gong spelte, så det har ein veldig spesiell plass i hjartet mitt. Verkeleg ein klassikar. Som artikkelforfattar Froholt seier, var det ei slags simulatorutgåve av Trackmania. Det var imponerande djupt, og hadde fantastisk baneutforming. Hugsar at eg sleit fælt med å nå høgaste divisjon. Kom sjeldan forbi den nest høgaste. Visste ikkje at Geoff Crammond sto bak det. Formel 1 har aldri vore mi greie, men eg trur kanskje at eg må prøve Grand Prix-serien no. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Street Rod 3.. Man kan jo drømme, den siden har ikke vært oppdatert siden Juli ifjor. Skulle helt klart fått en oppfølger. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det spillet eg aller helst vil se på nytt er Little Big Adventures Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Et spill jeg har fryktelig lyst til å se i remake på f.eks XBLA er Mickey's Wild Adventure husker at jeg koste meg skikkelig med det på PS1. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Stunts er et genialt spill, og det har allerede fått en moderne remake, "Ultimate Stunts": ultimatestunts.sourceforge.net Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Et spill jeg har fryktelig lyst til å se i remake på f.eks XBLA er Mickey's Wild Adventure husker at jeg koste meg skikkelig med det på PS1. Ahh, det var et koslig spill. Husker første banen som var tatt ut fra Steamboat Willie, Svarte Petter spytter skrå på deg, og du bruker magen hans som trampoline. Herlig. Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg er enig i at det burde komme et nytt Rally Trophy-spill! Synes de gamle bilene i Colin McRae DIRT er kule, men desverre så er det for få løp hvor man kjører med de :/ Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Enig med Quest for Glory, ja. Dvs. et lite, men fokusert, RPG/eventyr-spill. Det virker som dagens RPG-spill drukner i altfor store ambisjoner. For å gjenta et klassisk sitat: Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Meget god artikkel! Alle de timene jeg brukte på Street Rod var vel investert. Og det var et betydelig antall! Var veldig fan av simulatorer da jeg var yngre, så i tillegg til de spillene artikkelforfatteren har ramset opp vil jeg legge til livssimulatoren"Jones in the Fast Lane", handelsbåtsimulatoren "High Seas Trader" og spillet hvor man skal drive sin egen TV-kanal - Mad TV. Ellers har jeg alltid vært veldig fornøyd med Anno-serien, og da spesielt Anno 1602. To andre spill i en liten annen retning, er "Pizza Tycoon" og "Constructor". Constructor fikk en oppfølger, men den klarte aldri helt å bygge nok videre på grunnlaget som ble lagt i det første spillet i serien. Begge disse spillene er humoristiske tycoon-spill, hvor målet er å bli ledende i sitt marked. Begge involverer også en tycoon-side, og en mørkere side med mafia og mørkemenn. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hadde vært helt sjeft å få en remake av Secret of Mana eller Giana Sisters. Men nå har det i det minste kommet en knallbra remake av 80-talls klassikeren Bionic Commando, som er tilgjengelig på PS3'ens Playstation Store. Helt konge å spille co-op på. Gleder meg også veldig til det nye Bionic Commando spillet slippes til PS3/Xbox360 i løpet av våren. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gi meg Stunts på DS og jeg er overlykkelig =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 UFO: Enemy unknown med xp, proper oppbygging og spesialisering av soldater, omfattende research-tre, modifisering og kombinering av items ala Jagged Alliance, battlescape som blir laget av bilder fra Google earth. Jeg blir mo i knærene bare av tanken. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Etter den gedigne skuffelsen nye Colonization var, vet jeg ikke om jeg vil ha et nytt SMAC Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Skulle gjerne ha sett M.A.X. og Hind 95 i en ny drakt Bring back Westwood, Interplay, iD, Bullfrog, Maxis og resten av linjen! Lenke til kommentar
Lemna Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Istedet for Stunt Car Racer har vi Trackmania. Hunter høres ut som Operation Flashpoint. Wilderness hadde vært interessant Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Larry Suit Laffer Codemasters publishing Leisure Suit Larry: Box Office Bust, coming in April Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå