Joachim_F Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Her er ti spill vi gjerne vil se nye utgaver av. Les mer Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hadde ikke sagt nei takk til et nytt Street Rod Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kunne ikke vært mer enig i SMAC. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det Survival spillet virket som et skikkelig kult konsept, hadde nok som det står i artikkelen vært drit kult med en grafikk og spillmotor på høyde med crysis. Lenke til kommentar
Kaptein_S_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Vil ha remake Populous 2, Syndicate og Powermonger og Wings! Alle spilt til døde på min gamle Amiga. EDIT: Når det gjelder survival spill ønsker jeg meg en skikkelig remake av Robinson's Requiem! Endret 21. februar 2009 av Kaptein_S Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Skulle gjerne høyrt frå "Uncharted Waters 2: New Horizon" som var på super nintendo i sin tid (ikkje at eg hadde det då) Noke av det beste eg har spelt Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva med FFVII? Selv om jeg nå har en god del igjen til slutten hadde ikke jeg sagt nei til en heftig stor remake... Lenke til kommentar
ALV_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva med FFVII? Selv om jeg nå har en god del igjen til slutten hadde ikke jeg sagt nei til en heftig stor remake... For å være helt ærlig er ikke FFVII "gammelt nok" til å trenge eller for den saks skyld fortjene en remake. FFVII er evig godt nok slik som det er. EoD. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gi meg Police Quest,Space Quest,King Quest,Quest for Glory,Larry Suit Laffer,The Dig,The Monkey Island,Loom etc etc. Det er noen av tidenes beste adventure spill, ingen nye spill er i nærheten engang. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Åhå, Space Quest. Har det fremdeles på disketter et sted.. Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har lenge hatt lyst på en remake av Lotus Turbo Chanllenge 2. Samme musikken og, bare oppgradert kvaliteten. Lenke til kommentar
Gurel_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 The Lost patrol på Amiga. Glemmer aldri når min second in command puttet en granat i soveposen min mens jeg sov Jeg vil ha hevn. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Gi meg Stunts 2 Flott artikkel! Endret 21. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 JA til Hunter og Stunt Car Racer. IK+ hadde ikke funket like fint i dag... for forenklet. Men når man først nevner Hunter kan man like godt ønske seg Midwinter 2: Flames of Freedom som har mye til felles men som også er dypere og spilles i første person. Og SYNDICATE har blitt glemt Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 NetDevil (og Codemasters) holder på med Jumpgate Evolution som visstnok skal være et MMO inspirert av spill som Elite. Spillet er på vei inn i beta og release er annonsert til Juni 2009. Jeg har fulgt med en stund og det ser lovende ut. Jumpgate Evolution hjemmeside Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Theme Hospital og Dungeon Keeper.... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 kan eg legge til to spel? Motocross madness og beetle crazy cup Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Mmmmmm, Street Rod og Stunts vekker gamle minner Husker jeg spilte det myyye på pc'en til en kompis mens vi gikk på barneskolen :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå