nikey Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 heisann, bare lurte på det er noen her som vet hva slags adsl modem Tiscali sender ut til kundene sine? Trenger å vite hvor stor fysisk størrelse modemet har slik jeg kan beregne hvor stort "dataskap" jeg skal kjøpe inn Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg fikk et Zyxel Prestige 600 Series modem, men har hørt om andre som har fått modemer fra andre produsenter. Mitt modem er ca. 17 cm bredt, 12 cm i dybden og 5 cm høyt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 heisann, bare lurte på det er noen her som vet hva slags adsl modem Tiscali sender ut til kundene sine?Trenger å vite hvor stor fysisk størrelse modemet har slik jeg kan beregne hvor stort "dataskap" jeg skal kjøpe inn Etter at ISP måtte kjøpe modemer selv har de sendt ut slike her i området: http://www.speedtouch.com/pdf/datasheet510.pdf Er ikke sikker på at dette er rett modell men det bør være samme dimensjoner på det. Lenke til kommentar
heggi Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Det vil nå etterhvert bli det som kalles "frislipp" av modem. DVS at alle som skal ha adsl må kjøpe modem selv. Det betyr at du eier modemet, og du står fri til og kjøpe hvilket som helst modem. Dette betyr også at vi som forbrukere står mer fritt til og velge hva slags modem vi vil ha og dets egenskaper. Litt på "vidda" dette her da, men følte for og dele dette med dere mine barn... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå