Gå til innhold

Mass Effect 2 teaser og artwork!


Anbefalte innlegg

Tja, det hadde ikke trengt å vært kjedelig i det hele tatt. ME bruker lvl scaling, langt mer fornuftig enn oblivion vel og merke, men det eneste som trengs er å skalere vanskelighetsgraden skikkelig iforhold til lvl.

 

Men pytt, liker å bygge opp characters :) Merke at de utvikler seg og forbedrer seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, det hadde ikke trengt å vært kjedelig i det hele tatt. ME bruker lvl scaling, langt mer fornuftig enn oblivion vel og merke, men det eneste som trengs er å skalere vanskelighetsgraden skikkelig iforhold til lvl.

 

Men pytt, liker å bygge opp characters :) Merke at de utvikler seg og forbedrer seg.

 

Mente mer i form av at fiendene ville blitt like sterke som deg igjen. I slutten av ME er du ustoppelig, og kun de sterkeste fiendene er en utfordring. Om du plutselig skulle hatt problemer med en liten geth soldat ville det ikke gitt mening.

Lenke til kommentar

Kanskje du kaller det tull, men en character jeg har brukt 50 timer med og liker? Vil kalle det tull å bare kaste vedkommende ut vinduet. Og, igjen, les hva jeg sier. Du trenger ikke starte som lvl 1 med ny save, la oss si 40-50?.

 

Antar også at Baldurs Gate 2 er tull siden man ikke startet som level 1? Det er jo tross alt bare ett av verdens beste vestlige RPG'er så de er sikkert bare fylt med tull ~~

Lenke til kommentar

Jøss, da var jeg ferdig med 2 gjennomganger av ME, endte selvfølgelig på lvl49 andre gangen :D

 

Spillet var mye morsommere som Vanguard enn Soldier, blir nok den savegamen jeg tar med videre til ME2. Noen ting jeg håper og tror de fikser i 2'eren er equipment-systemet, choppy framerate her og der, og bedre sidequests, selv om jeg var ganske fornøyd med noen av dem, som når man må beskytte strandede alliance mot et rachni-angrep. Håper også de fjerner noen av loadingskjermene, som f.eks. når du tar heisen i Normandy, den må bli raskere i ME2 :p

Lenke til kommentar

Heis-loading var tåpelig. Jeg opplevde titt og ofte bittelitt loading også rett etter å ha gått ut av dem. :rolleyes:

 

Greit med litt spillerrelaterte nyhetsmeldinger og kommentarer fra kompanjonger, men ellers bare til irritasjon. Godt The Citadel hadde et alternativ til heistullballet. (Men samtidig dumt, da jeg på andre gjennomspilling knapt hørte noe om mine sprell ute i galaksen.)

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar
Heisene i citadel var topp, men den i Normandy, romskipet, var håpløs.

 

Men, Shepard LEVER!

 

Som antatt tidligere i tråden, han/hun har enten forfalsket sin egen død, eller noe annet.

 

Wooooow!!!! Nå er jeg sjukt hypa, tenkte egentlig at Shepard ville overleve. Men det ser enda mer sjukt ut enn enern =D

Lenke til kommentar

Og vi få vite og se mer på E3 :D :D Gleder meg mest til å vite mer om de store våpnene v får leke med i ME2, det råeste jeg fikk i ME var shotgun med High Explosive Rounds, med Heat Generation +500%, 400cm Blast Radius og Weapons Force +500% drepte den det meste med ett stort smell, men vil gjerne ha noe enda mer heavy duty i ME2 ;)

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar
Men, Shepard LEVER!

 

Kult! Jeg var jo ganske hardnakket i mine påstander tidligere i tråden, men det er jo hyggelig å se at fyren fortsatt lever!

Må nok starte min andre gjennomkjøring på nytt. Eneste jeg ikke liker ved dette er at det nok krever at jeg går gjennom spillet enda en gang for å få det slik jeg vil ha det til ME2.

Lenke til kommentar

Har to vidt forskjellige savegames, men med begge to valgte jeg det samme når det kommer til det aller siste valget i spillet. Håper ikke jeg valgte feil, og må igjennom hele ME1 igjen for å velge alternativet :p

 

 

Valgte selvfølgelig krigshisseren Captain David Anderson som menneskerasens representant i rådet forran Ambassador Donnel Udina, den kjipe politikeren :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...