Kharan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vi får se om den godeste Shepard dukker opp igjen. Mange ting kan skje, som de hinter til i teaseren. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Den første teaseren de ga oss viste Status: Terminated (eller noe slikt) om Shepard, så da skal han jo være død. Men det er fremtiden vi leker med her, så det fins vel en klone. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 At han er registrert som KIA betyr ikke nødvendigvis at han faktisk ER død. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dekkoperasjoner for å forfalske 'dødsfall' er ikke akkurat ukjente, nei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tror nok enkelte her må huske på at den videoen vi så var en teaser og ikke noen in-game scene. Ergo er ingenting hogget i sten enda, da en teaser er der for å fange oppmerksomheten til kundene. Og med det faktum at utviklerne virker til å holde muligheten om at Shepard er levende åpen så går jeg ut ifra at han fremdeles er nettopp det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er nå litt svakt å tease et spill med bare tullball for å fange intresse syns nå jeg, og tror heller ikke det er det de har gjort. Mass Effect 2 selger vel seg selv i stort antall. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Undercover vet du. Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Bioware sa i et intervju med GameTrailers at alt som er i teaseren er del av spillet. På BioWare sine hjemmesider vises teaseren med Cerberus-ramme, som om det er informasjonen til Cerberus vi ser. Så undercover er absolutt en mulighet. Teaseren hos BioWare Endret 16. mai 2009 av Easthill Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Den presentasjonen/standen deres er en av de jeg må se på E3. Har på følelsen at dette kommer til å bli kjempebra. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 søren, må vist spille gjennom eneren for dette ser bra ut Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er absolutt å anbefale. Helt perfekt er det ikke, men du verden det ligner! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Noen bedritne "side quests" og ganske generiske "side quest"-planeter, men hovedhistorien er det klasse over. Er litt interessert i oppfølgeren, ja. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med deg Cyberfrog.. Bioware har gjort en veeeldig god jobb på hovedoppdraget, men resten av questene er så kjedelige at det nesten ikke er vits i å gjøre dem annet enn å levle opp Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg ble ferdig med Mass Effect for kanskje et kvarter siden nå, helt klart det beste jeg har spilt! Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er spent på hvordan de løser dette såkalte continue-story-from-where-you-left greia. De sier, om du f.eks drepte Wrex i mass effect, ville du ikke kunne få se han igjen i oppfølgeren. Jeg har dog masse savefiles fra mass effect, så er spent på hvordan jeg kan "angripe" oppfølgeren. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kan i grunnen ikke huske å ha knerta en eneste fyr som ikke ba om det jeg... Lurer også på hvordan det blir for de som ikke har spilt Mass Effect før de begynner på nummer 2. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Satser på at de får en rekke spørsmål og så svarer de som de vil. Slik var det i KotOR 2 slik at en kunne nevne hovedpersoner fra det forrige spillet, uten å gå i mot hva hver spiller hadde gjort. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det hørtes jo egentlig ganske smart ut. Da får man jo også velge litt uten å måtte runde Mass Effect på en annen måte for å få en annen vri på Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hmm, synd, trodde man skulle få overføre characters til ME2. Det var iallefall sagt for leeeeenge siden Har selv 3 i ME1. En adept, en engineer og en soldier. Men men, gleder meg til ME2. Håper de gjør mer med side oppdrag denne gangen, det var ett par som var ganske spennende, men de fleste ble fort generisk. Det var forsåvidt også litt pjusk med det ene oppdraget som førte til sære "feil" Håper jeg slipper den slags denne gangen. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå er det vel ikke blitt sagt at du ikke kan overføre characters heller da Ghaundan. Men jeg vil tro at du kun overfører savegames, da å starte på nivå 60 ville blitt litt kjedelig i lengden. Om det faktisk viser seg at Shepard er død, så kan en jo heller ikke overføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå