Gå til innhold

Mass Effect 2 teaser og artwork!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok enkelte her må huske på at den videoen vi så var en teaser og ikke noen in-game scene. Ergo er ingenting hogget i sten enda, da en teaser er der for å fange oppmerksomheten til kundene. Og med det faktum at utviklerne virker til å holde muligheten om at Shepard er levende åpen så går jeg ut ifra at han fremdeles er nettopp det.

Lenke til kommentar

Er spent på hvordan de løser dette såkalte continue-story-from-where-you-left greia. De sier, om du f.eks drepte Wrex i mass effect, ville du ikke kunne få se han igjen i oppfølgeren.

 

Jeg har dog masse savefiles fra mass effect, så er spent på hvordan jeg kan "angripe" oppfølgeren.

Lenke til kommentar

Hmm, synd, trodde man skulle få overføre characters til ME2. Det var iallefall sagt for leeeeenge siden :p Har selv 3 i ME1. En adept, en engineer og en soldier.

Men men, gleder meg til ME2. Håper de gjør mer med side oppdrag denne gangen, det var ett par som var ganske spennende, men de fleste ble fort generisk.

 

Det var forsåvidt også litt pjusk med det ene oppdraget som førte til sære "feil" :p Håper jeg slipper den slags denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...