zeox Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 teaser: http://xbox360.ign.com/dor/objects/1423501...ser_022009.html hype +1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ser veeeeldig bra ut..kanskje på tide jeg får spilt det første nå så jeg er klar til Mass Effect 2...da forhåpentligvis på PS3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) This awesomness was awesome! Edit: _LarZen_; Jeg er nærmest 100% sikker på at det ikke kommer til ps3, fordi alle ME spillene skal ha samme historie. Den skal følges opp, derfor er det høyst usannsynlig at det ikke blir værendes på xbox og pc. Endret 20. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ser kjekt nok ut, men teasers gir meg for lite:p jeg blir ikke engang teased, vil ha mest mulig på engang. Var som den første Gow 3 teaseren, elendig Vet nå heldgivis at vi spiller sheperd videre og har lagkameratene=) Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Åherregud jeg gleder meg! Mass Effect er et av de beste spillene jeg har spilt i mitt liv, ble helt slukt inn i historien. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Omtrent like spennende som da vi fikk vite at det kom en oppfølger. Mao ikke noe nytt "lissom". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Teaseren her og nuh. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 aaaaaaaaaaaaaaa :o Starter altså med en Sheppard i undercover hos Cerberus. Greit å vite. Lenke til kommentar
Book Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 This awesomness was awesome! Edit: _LarZen_; Jeg er nærmest 100% sikker på at det ikke kommer til ps3, fordi alle ME spillene skal ha samme historie. Den skal følges opp, derfor er det høyst usannsynlig at det ikke blir værendes på xbox og pc. Oppfølgeren er multiplatform uansett hvor mange % sikker du måtte være. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ufattelig fett GLeder meg så mye.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 This awesomness was awesome! Edit: _LarZen_; Jeg er nærmest 100% sikker på at det ikke kommer til ps3, fordi alle ME spillene skal ha samme historie. Den skal følges opp, derfor er det høyst usannsynlig at det ikke blir værendes på xbox og pc. Oppfølgeren er multiplatform uansett hvor mange % sikker du måtte være. Jaja, det vet vi jo, det kommer jo til PC også sannsynligvis. Personlig så bryr jeg meg ikke så mye om det kommer til PS3 eller ikke, jeg merker nok ingen forskjell og da vet jeg at flere får spilt et herlig spill. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nydelig! Spilte aldri gjennom Mass Effect, men det jeg spilte var utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Oppfølgeren er multiplatform uansett hvor mange % sikker du måtte være. Hvordan kan du være så sikker på dette? Jeg er også "redd" for at det kommer på PS3 å, jeg lurer på hvordan de skal få gjort det. Det ble vel sagt at valgene man har tatt før vil bli tatt vare på i de neste spillene. Hvis Sheppard faktisk er død blir jeg forbannet. Jack Lamden, Quality Assurance at Bioware, has responded to a user's question about whether Bioware has decided to back down from their initial claim that you would be able to transfer your Mass Effect 1 save data to the second game. His response: "Hang on to your Mass Effect 1 saves." Endret 21. februar 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Book Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvordan kan du være så sikker på dette? Jeg er også "redd" for at det kommer på PS3 å, jeg lurer på hvordan de skal få gjort det. 1. Google pressemeldingen. Ble offentlig i en investor melding for en måned siden ca. 2. Jeg er ikke med i "redd for at spill går multiplatform" gjengen - sorry. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 aaaaaaaaaaaaaaa :o Starter altså med en Sheppard i undercover hos Cerberus. Greit å vite. Jeg tenkte også at det kunne være noe sånt. Å se teaseren på siden til Bioware ga jo en del mer hint enn når jeg først så den på gametrailers. Stilig artwork, tror jeg må plukke frem limited edition boksen og bla igjennom artwork boken igjen. Klør litt i fingrene etter å starte Mass Effect 1 på nytt igjen også! Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvordan kan du være så sikker på dette? Jeg er også "redd" for at det kommer på PS3 å, jeg lurer på hvordan de skal få gjort det. 1. Google pressemeldingen. Ble offentlig i en investor melding for en måned siden ca. 2. Jeg er ikke med i "redd for at spill går multiplatform" gjengen - sorry. Mener du å si at det er bekreftet til PS3? Vi vet alle at det er multiplatform, men hva det innebærer annet enn at det kommer til flere spillplatformer enn xbox360 har jeg ikke sett noe om. Slik jeg ser det er det liten vits i å gi ut Mass Effect 2 til PS3 uten å porte det første spillet. Spesielt med tanke på at man skal (antageligvis) kunne ta med karakteren fra Mass Effect. Grunnen til at noen er "redd" for at det skal komme til PS3, er at man da skal miste muligheten til å overføre karakteren fra 1eren, og at det skal gå ut over kvaliteten hvis Bioware må fokusere på enda en konsoll. Nå som EA er inne i bildet er det jo ikke helt usansynlig, men jeg tror nok frykten er ubegrunnet og at spillet kommer til å bli like knall hvis de skulle gi det ut til PS3 samtidig. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) 1. Google pressemeldingen. Ble offentlig i en investor melding for en måned siden ca. Det sto ingen steder i den pressemeldingen at det kommer til PS3. Kun at ME2 kom til å bli multiplattform. Multiplattform betyr ikke Xbox360+PS3 og kanskje noen flere. Edit: Her ja. http://kotaku.com/5145813/mass-effect-2-co...e-multiplatform Interestingly, he announced the game would be appearing on multiple platforms, but didn't get into specifics, leaving it unclear whether he meant the PS3 or was just referencing the release situation of the first game, which appeared on "multiple platforms" (ie the Xbox 360 & PC). Endret 21. februar 2009 av Joakim_B Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvordan kan du være så sikker på dette? Jeg er også "redd" for at det kommer på PS3 å, jeg lurer på hvordan de skal få gjort det. 1. Google pressemeldingen. Ble offentlig i en investor melding for en måned siden ca. 2. Jeg er ikke med i "redd for at spill går multiplatform" gjengen - sorry. Så du er ikke redd for at vi skal ende opp med et middelmådig spill, siden det kanskje skal komme på flere konsoller? Jeg siktet uansett ikke til deg. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 håper bare det kommer samtidig på pc som konsoll.. hater og måtte vente ett år på pc utgavene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå